۰

رونمایی از دو محصول جدیدG&B در الکامپ 1403

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۹
رونمایی از دو محصول جدیدG&B در الکامپ 1403
رونمایی از دو محصول جدیدG&B در الکامپ 1403
آی‌تی‌من- محمد دریایی، مدیر اجرایی شرکت آریا لیزر ایرانیان، با بیان اینکه دو محصول جدید G&B در الکامپ این دوره رونمایی خواهد شد، گفت: محصول اول برای مصرف کنندگان خانگی و کسب وکارهای کوچک طراحی و ساخته شده است که در مهندسی آن سعی شده طراحی و امکانات به‌روز و شایسته مصرف کننده ایرانی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: محصول دوم با توجه به بازخورهایی که از مصرف کنندگان اداری و سازمانی دریافت شده مهندسی شده است. ویژگی بارز این چاپگر سرعت بالای آن است.

دریایی در مورد انتظار فعالان بخش‎ خصوصی فناوری اطلاعات از نمایشگاه گفت:  انتظار ما این است که توجه و تسهیلات بیشتری ازسوی نمایشگاه به شرکت‎‌های تولیدی و به ویژه دانش بنیان اختصاص داده شود. این توجهات و تسهیلات می‌تواند در قالب غرفه‌های با امکانات، موقعیت و متراژ بهتر و همچنین هماهنگی برای ‌بازدید افراد تاثیرگذار و مدیران دولتی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بخش‌‎های نمایشگاه بایدتقویت شود، گفت: به نظر می‌‎رسد در صورتی که اطلاع رسانی نمایشگاه به طور گسترده‌‎تر  و جامع‌تری صورت گیرد می‎‌تواند اثربخشی به نسبت بالاتری را به دست آورد. همچنین نمایشگاه می‎‌تواند با انعکاس بهتر توانمندی‎‌های سازمان‌‎ها و جوانان ایرانی، به‌رسالت خود که شناساندن چنین استعدادهایی است، دست یابد.

وی افزود: شرکت آریا لیزر ایرانیان با هدف تحول در صنعت ماشین‌های اداری در ایران در سال ۱۳۹۱ تاسیس و در ابتدا فعالیت خود رادر زمینه تولید مواد مصرفی ( از جمله کارتریج، تونر، ریبون و …) آغاز کرد.

 
کد مطلب : ۲۸۳۲۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين