۰
رییس پارک علم و فناوری سمنان:

الکامپ یکی بزرگترین و متنوع ترین نمایشگاه‌های فناورانه کشور است

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۲
الکامپ یکی بزرگترین و متنوع ترین نمایشگاه‌های فناورانه کشور است
الکامپ یکی بزرگترین و متنوع ترین نمایشگاه‌های فناورانه کشور است
آی‌تی‌من- "محسن نظری" گفت: حضور و استقبال مخاطبان از جمله دانشجویان، پژوهشگران،فعالان حوزه استارتاپی و شرکت‌های فناور و دانش بنیان و تعامل این دو با هم در جهت روند رشد و توسعه محصولات و آشنایی مخاطبان با محصولات و فناوری‌های جدید، الکامپ را بسیار مهم و پراهمیت کرده است.

وی افزود : حضور شرکت‌های خارجی، ارائه محصولاتشان و ایجاد تعامل استارتاپ‌های داخل با مجموعه‌های بزرگ بین‌المللی در ارتقای سطح الکامپ بسیار موثر خواهد بود و باید از اولویت‌های جدی برگزارکنندگان باشد.

نظری گفت: تنوع محصولات مختلف توسط شرکت‌های کوچک و بزرگ حوزه فناوری و عرضه آنها در الکامپ باعث می‌شود مخاطبان شاهد روند رو به رشد و به روز تکنولوژی در کشور باشند. از موارد جذاب الکامپ اینکه حضور شرکت‌های مختلف در نمایشگاه، جذب بازار، شناسایی تقاضای مشتریان است که شرکت‌ها از این طریق می‌توانند به خوبی محصولاتشان را ارائه و جذب مشتری کنند.

رییس پارک علم و فناوری استان سمنان تاکید کرد:
البته در کنار مزیت هایی که بیان شد، حضور شرکت های بین‌المللی و استارتاپ‌ها و کمپانی‌های خارجی حتی در سطح منطقه خاورمیانه کمرنگ است که باید تمرکز بیشتری بر آن داشت تا بتوانیم حضور آنها و ارائه محصولات به روزشان در کشور را به مخاطبان ارائه داد تا بتوانیم شاهد تاملات بین استارتاپ‌ها و شرکت‌های داخلی حاضر در الکامپ با مجموعه‌های بزرگ بین‌المللی باشیم که این اتفاق می‌تواند در ارتقای سطح الکامپ بسیار موثر باشد که به نظرم باید از اولویت‌های جدی برگزارکنندگان باشد.

وی گفت: خوشبختانه هر سال شاهد برگزاری نمایشگاه‌های فناورانه متعددی چه در داخل کشور چه در پاویون‌های جمهوری اسلامی در خارج از کشور هستیم که به نظر من توجهی که به حوزه فناوری و حضور در نمایشگاه و ارائه ظرفیت های فناورانه در داخل و خارج کشور می شود بسیار حائز اهمیت بوده و تا کنون کارهای بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است. قطعا برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی و حضور استارتاپها و شرکت کنندگان ایرانی در نمایش سطح فناوری کشور، ارتباط گیری با مشتریان، صادرات و توسعه بازار بسیار موثر و اثرگذار است که باید پیوسته ادامه دار باشد و همچنین سطح نمایشگاه هم همواره افزایش یابد.
 
 
کد مطلب : ۲۸۳۲۸۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما