۰
نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کرد:

تلاش نصر تهران و مخابرات منطقه تهران برای افزایش همکاری‌ها

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۵
تلاش نصر تهران و مخابرات منطقه تهران برای افزایش همکاری‌ها
تلاش نصر تهران و مخابرات منطقه تهران برای افزایش همکاری‌ها
آی تی من- هفته‌‌ گذشته، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و مخابرات منطقه تهران با هدف افزایش همکاری‌های دو جانبه، جلسه‌ای را برگزار کردند.

حمید فروزنده، نایب رئیس سازمان نصر تهران با اعلام این خبر گفت: همکاری ما با مخابرات منطقه تهران در دوره هفتم با ارائه درخواست سازمان به مخابرات برای دریافت سیپ ترانک و شماره 5 رقمی‌ برای مرکز تماس سازمان نصر تهران شروع شد. خوشبختانه پس از انجام مکاتبات، با این مورد موافقت شده است و در آینده نزدیک برای سهولت دسترسی اعضا، شاهد تغییر در سیستم کال سنتر و شماره تلفن سازمان خواهیم بود.

او در ادامه پیرامون سایر همکاری‌های دو مجموعه نیز بیان کرد: یکشنبه هفته گذشته، به منظور انجام همکاری‌های بیشتر، در جلسه هفته گذشته با آقایان ملک جعفریان، مدیر مخابرات منطقه تهران و متقی، معاونت تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه تهران. در این جلسه مقرر شد تا سازمان نصر تهران و مخابرات منطقه تهران تفاهم‌نامه‌ای را حول سه محور امضا کنند. این سه محور عبارتند از 1 در نظر گرفتن شرایط ویژه برای ارائه سرویس‌ها از طرف مخابرات منطقه تهران برای اعضای سازمان، فراهم شدن شرایط ویژه برای آن دسته از اعضای سازمان که علاقه‌ دارند تا سرویس‌ها و خدمات مخابرات منطقه تهران را به عنوان نماینده فروش به بازار عرضه کنند و ارتباط مخابرات منطقه تهران با کمیسیون‌های تخصصی سازمان جهت افزایش تعامل و همکاری‌های دو جانبه.
 
فروزنده در همین خصوص افزود: به دنبال این هستیم که در همکاری با مخابرات منطقه تهران، بازار مناسبی برای شرکت‌های عضو سازمان به وجود بیاوریم. امیدواریم با تلاش و محوریت دبیرخانه سازمان نصر تهران، همکاری‌های این دو مجموعه منجر به خلق ارزش‌های ارزنده‌ای برای اعضای صنف شود.

 
 
کد مطلب : ۲۸۳۱۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما