۰
مدیرکل ارتباطات همراه اول:

مزایای الکامپ امسال حضور پرتعداد استارتاپها در کنار شرکت های بزرگ است

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۰
مزایای الکامپ امسال حضور پرتعداد استارتاپها در کنار شرکت های بزرگ است
مزایای الکامپ امسال حضور پرتعداد استارتاپها در کنار شرکت های بزرگ است
آی‌تی‌من- حامد حکاکان بیان کرد: شرکت‌های بزرگی همچون همراه اول با حضور در نمایشگاه های مانند الکامپ موجب برگزاری پرشور و پرقدرت می شوند. برگزاری جلسات همکاری، امضای تفاهم نامه‌های همکاری و آشنایی با مدیران شرکت‌های دیگر این حوزه از دیگر مزایای حضور در این نمایشگاه هاست. 

به گفته حکاکان، از دیگر مزایای حضور در اینگونه نمایشگاه ها آشنایی با دستاوردهای شرکت‌های خارجی و گفتگو با مدیران و کارشناسان این شرکت هاست. گرچه همراه اول با حضور در نمایشگاه های منطقه‌ای تجربه خوبی کسب کرده است، لکن مذاکره و صحبت رودرو با مدیران و کارشناسان شرکت های خارجی در تهران آسانتر و کم هزینه تر است.

وی افزود: همراه اول به عنوان شرکتی که علاوه بر ارائه خدمات پایه، سرویس های دیجیتال متنوعی ارائه می کند با حضور در نمایشگاه بین المللی الکامپ ۱۴۰۳که قدمت زیادی دارد این سرویس‌ها را به مخاطبان تخصصی آن معرفی کرده تا ضمن جذب مشتری برای اینگونه سرویس های کاربردی به توسعه کسب و کارهای دیجیتال کشور کمک کند.

 مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران از مزایای الکامپ ۲۷ را حضور پرتعداد شرکت های استارتاپی و دانش بنیان در کنار شرکت های بزرگ این حوزه مطرح کرد .

وی تاکید کرد: همراه اول به عنوان یک اپراتور پیشرو در ارائه خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات و سرویس‌های دیجیتال امسال به همراه تعدادی از شرکت های زیرمجموعه سالن 35 را برای ارائه آخرین دستاوردهای خود انتخاب کرده که فضایی جذاب برای بازدیدکنندگان است.
کد مطلب : ۲۸۳۲۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين