۰

ارائه خدمات از سوی مجریان الکامپ رضایت‌بخش بوده است

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۱
ارائه خدمات از سوی مجریان الکامپ رضایت‌بخش بوده است
ارائه خدمات از سوی مجریان الکامپ رضایت‌بخش بوده است
آی‌تی‌من- مدیرعامل مجموعه فراکاو درباره حضور این مجموعه در بیست و هفتمین دوره از نمایشگاه الکامپ گفت :مجموعه شرکت‌های فراکاو در این دوره از نمایشگاه الکامپ با دو برند خود یعنی «آنتن» و «ورزش سه» شرکت می‌کند و با توجه به موضوع فعالیت خود، با پوشش خبری و پخش زنده و تبلیغات این رویداد مهم در صنعت دیجیتال، قصد دارد تا حمایت خود را استمرار ببخشد».

مهرداد شاملو افزود: «هدف ما از شرکت در این نمایشگاه، استحکام ارتباط خود با سایر فعالان عرصه دیجیتال و معرفی محصولات جدید  به مخاطبان همیشگی  خود است. ما به عنوان یک رسانه فعال که بیش از یک دهه فعالیت دارد، متوجه چالش‌های برگزاری نمایشگاهی چون الکامپ هستیم و  حمایت از برگزارکنندگان را جز وظایف خود می‌دانیم تا بتوان حضور دو طرف در دوره های آتی را تضمین کرد».

او در پایان گفت: «فعالیت‌های تبلیغاتی ما شامل تبلیغات دیجیتال، نمایش ویدئوهای تبلیغاتی و فعالیت‌های تعاملی می‌شود که سعی کردیم در این دوره، با این فعالیت‌ها الکامپ را حمایت کنیم. نحوه پیگیری،  تعامل و ارائه خدمات از سوی برگزارکننده رضایت بخش بوده است و امیدواریم در دوره‌های بعدی و سایر نمایشگاه‌ها نیز امکان همکاری با ایشان را داشته باشیم».
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۳۲۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين