۰

الکامپ زمینه ساز توسعه کسب و کار شرکت های IT است

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۷
الکامپ زمینه ساز توسعه کسب و کار شرکت های IT است
الکامپ زمینه ساز توسعه کسب و کار شرکت های IT است
آی‌تی‌من- سید علی آذرکار رییس هیات مدیره شرکت مهندسی پدید پرداز و دبیر سابق نصر تهران در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ در خصوص اهمیت برپایی نمایشگاه افزود: برپایی نمایشگاه در یک صنعت نشان از بلوغ حوزه و دیگری توسعه بازار آن صنعت دارد.

وی بیان کرد:  برگزاری نمایشگاه آن هم به صورت مستمر نشان دهنده این است که آن حوزه و صنعت به محصولات و دستاوردهایی رسیده که می تواند آنها را عرضه کند و هر سال با حضورشرکت ها و هم کسب و کارهای فعال در آن حوزه محصولات و خدمات جدید ارائه می کند.

آذرکار ادامه داد: برگزاری نمایشگاه الکامپ که یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نمایشگاه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است و هر سال برگزار می‌شود نیز در حال حاضر برای صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، زمینه ساز توسعه کسب و کار شرکت ها وفعالان این حوزه است.

وی افزود: شرکت ها و فعالان این صنعت با امید پیدا کردن حوزه جدید برای کسب و کارشان و جذب  مشتریان جدید در نمایشگاه الکامپ حضور پیدا می کنند.

وی ادامه داد: در همین جهت سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان  برگزارکننده این نمایشگاه همواره وظیفه خود را در این خصوص انجام داده و در جهت رشد شرکت‌ها و ایجاد بازار جدید برای شرکت ها و فعالان این حوزه قدم برمی دارد. 

آذرکار در خصوص اهمیت نمایشگاه الکامپ و بازارهای جهانی افزود:متاسفانه  شرایط تحریم حتی در برگزاری نمایشگاه نیز تاثیر دارد،در سال های قبلی برگزاری نمایشگاه ما شاهد برپایی غرفه های ارزی بودیم ،اما الان به خاطر تحریم ها ارتباط ها با ایران محدود شده است،شرکت های بزرگ خارجی این صنعت نمی توانند به‌این دلیل در نمایشگاه ایران حضور داشته باشند.

وی ادامه داد : نمایشگاه الکامپ مستعد بازارسازی برای شرکت ها در حوزه بین المللي است اما به دلیل تحریم ها محدود شده و بیشتر کاربرد تعاملات داخلی دارد.
وی افزود: البته هیات هایی از کشورها از غرفه ها بازدید  می کنند که این خود پلی در جهت ارتباط با بازارهای بین المللی است.
کد مطلب : ۲۸۳۲۹۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما