۰

بزرگ‌ترین کمپین کاریابی کشور در الکام‌جابز

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۱
بزرگ‌ترین کمپین کاریابی کشور در الکام‌جابز
بزرگ‌ترین کمپین کاریابی کشور در الکام‌جابز
آی‌تی‌من- امین نبیل افزود : «امسال سومین سال برگزاری الکام جابز است. سال گذشته نیز این بخش در نمایشگاه وجود داشت. سعی شده است امسال با استفاده از تجربیات سال گذشته و اضافه کردن بخش‌های جدید و خلاقانه، الکام‌جابزی متفاوت از سال گذشته را داشته باشیم.

وی معتقد است: معمولا فرایند جذب نیرو در بسیاری از شرکت‌ها از خلاقیت و جذابیت بی‌بهره است. در الکام‌جابز تلاش داریم با استفاده از برنامه‌های خلاقانه‌ای که تدارک دیده‌ایم، تحولی را در این فضا به وجود بیاوریم تا شاهد استقبال بازدیدکنندکان از الکام‌جابز باشیم».

او در ادامه گفت: «‌در سال گذشته علی‌رغم برگزاری این بخش در نمایشگاه، بسیاری از شرکت‌ها با فرایندهای الکام‌جابز ناآشنا بودند. با اینحال بیش از 6000 بازدید کننده و حدود 30 درصد از شرکت های حاضر در این بخش مشارکت جدی داشتند. امیدواریم این عدد در نمایشگاه امسال به بالای پنجاه درصد برسد. با توجه به دستاوردهای این بخش در دوره گذشته، بسیاری از شرکت‌های حاضر در الکامپ 27 مشتاقانه برای برگزاری الکام جابز و استفاده از نتایج آن برنامه‌ریزی کرده‌اند. با همکاری بخش‌های مختلف، امسال بزرگ‌ترین کمپین استخدامی کشور را در نمایشگاه الکامپ شاهد خواهیم بود».
 
کد مطلب : ۲۸۳۲۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين