۰

اپل واچ‌‌های جدید ضربان قلب را مانیتور می‌کند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۷
اپل واچ‌‌های جدید ضربان قلب را مانیتور می‌کند
اپل واچ‌‌های جدید ضربان قلب را مانیتور می‌کند

آی‌تی‌من- براساس اعلام رسمی کمپانی محبوب و بزرگ اپل، روز سه‌شنبه شاهد برگزاری مراسم «Wonderlust» خواهیم بود که در آن پرچمدارانی نظیر سری آیفون ۱۵، ایرپاد نسل سوم و ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا نسل دوم معرفی می‌شود. طی هفته‌ها و روزهای اخیر، افشاگری‌های فراوانی پیرامون نسل جدید پراچمداران اپل شکل گرفته که به‌سختی می‌توان از صحت‌ آن‌ها در فضای اینترنتی مطلع شد. تحلیل‌گر معروف حوزه فناوری، مارک گورمن اطلاعات گسترده‌ای را درباره قابلیت‌های اپل واچ اولترا نسل دوم و سری ۹ دراختیار کاربران قرار داد که نشان می‌دهد این ساعت‌های هوشمند از سنسورهای تقویت‌یافته مرتبط با سلامتی و سخت‌افزار جدیدی بهره‌مند است.

مارک گورمن، خبرنگار و تحلیل‌گر نشریه بلومبرگ مقاله‌ای را منتشر کرد که اطلاعات و جزئیات جدیدی از نسخه‌های آیفون ۱۵ پرو و ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۹ اپل واچ اولترا نسل دوم دراختیار کاربران قرار می‌دهد. براساس گفته‌های وی، این ساعت‌ها از سیستم مانیتوریگ ضربان قلب و سنسورهای ارتقایافته بهره می‌برد که دنیای گجت‌های پوشیدنی را وارد سطح جدیدی می‌کند و قطعا کاربران بیشتری برای خرید اپل واچ‌ها روانه بازار می‌شوند.

گورمن تایید کرد که اپل .واچ سری ۹ از تراشه S9 استفاده می‌کند که عملکردی مشابه تراشه A15 بایونیک دارد؛ همچنین این نسل از رنگ صورتی پشتیبانی می‌کند که سلیقه طیف بیشتری از کاربران را دربرمی‌گیرد. اپل واچ اولترا نسل دوم نیز از روکش تیتاینومی با رنگ خاسکتری تیره عرضه می‌شود که مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت. جالب است بدانید که کمپانی اپل همیشه از رنگ‌های تیره برای معرفی نسخه‌های پرو استفاده می‌کند.

علاوه‌براین، گورمن اشاره می‌کند که سنسورهای جدید و ارتقایافته از قطعات جدیدی برخوردارند که باعث افزایش عملکرد، سرعت، دقت و کارایی می‌‌شود. به‌نظر می‌رسد امسال غول اهل کوپرتینو تمرکز ویژه‌ای روی سلامت بدنی داشته و از سنسورهای ضربان قلب با فناوری جدیدی برای اپل واچ اولترا نسل ۲ و سری ۹ رونمایی می‌کند. حسگرهای تقویت‌شده امکان خواندن دقیق‌تر معیارهای سلامتی را فراهم می‌کنند تا کاربران بدانند ازنظر سلامت و ایمنی درچه شرایطی قرار دارند؛ نکته‌ای باید مورد توجه قرار بگیرد آن است که مشخصات فنی اپل واچ سری ۹ برای اولین بار است که منتشر می‌شود، بنابراین این احتمال وجود دارد که مغایرتی در زمان معرفی ساعت وجود داشته باشد.

گزارش مذکور تایید می‌کند که اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ با تراشه جدید U2 عرضه خواهند شد. تراشه Ultra Wideband نسخه‌ای بهبودیافته از تراشه U1 به‌شمار می‌رود که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد.
 
کد مطلب : ۲۸۱۷۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما