با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
تفاهم توسکا با معاونت علمی برای توسعه استارتاپها
تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۳
آیتیمن- مرکز نوآوری و شتابدهی رسانهای توسکا در راستای توسعه کسب وکارهای دیجیتال و انجام نقش حمایتی از استارتاپهای دیجیتال کشور راه اندازی شده است. توسکا در نظر دارد تا با تهیه بسته های تبلیغی برای استارتاپها، زمینه توسعه آنها را فراهم آورد. این بسته ها هر یک دارای مبلغ مشخصی تبلیغ در شبکه های مختلف و برنامه های مختلف است و استارتاپ ها بر طبق ارزش گذاری کارشناسان شتابدهنده میتوانند از این بستهها استفاده کنند.
استارتاپهای نوپا، استارتاپهای با محصول نخست هستند که تاکنون تبلیغات کلان محصول خود را با استفاده از انواع رسانه های مختلف دیداری، شنیداری، دیجیتال و محیطی نداشتهاند. این استارتاپ ها اغلب دارای حداکثر پنج نفر نیروی انسانی بیمه شده بوده و محصول آماده ارایه به بازاری دارند که نیاز به تبلیغات و معرفی محصول دارد.
استارتاپهای علاقهمند میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی توسکا مراجعه کنند.