به دنبال انعقاد تفاهمنامهای میان ستاد توسعه فناوریهای حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری و مرکز نوآوری و شتابدهی رسانهای توسکا، کسب و کارهای نوپای دیجیتال توسعه مییابد.
آیتیمن- مرکز نوآوری و شتابدهی رسانهای توسکا در راستای توسعه کسب وکارهای دیجیتال و انجام نقش حمایتی از استارتاپهای دیجیتال کشور راه اندازی شده است. توسکا در نظر دارد تا با تهیه بسته های تبلیغی برای استارتاپها، زمینه توسعه آنها را فراهم آورد. این بسته ها هر یک دارای مبلغ مشخصی تبلیغ در شبکه های مختلف و برنامه های مختلف است و استارتاپ ها بر طبق ارزش گذاری کارشناسان شتابدهنده میتوانند از این بستهها استفاده کنند.
استارتاپهای نوپا، استارتاپهای با محصول نخست هستند که تاکنون تبلیغات کلان محصول خود را با استفاده از انواع رسانه های مختلف دیداری، شنیداری، دیجیتال و محیطی نداشتهاند. این استارتاپ ها اغلب دارای حداکثر پنج نفر نیروی انسانی بیمه شده بوده و محصول آماده ارایه به بازاری دارند که نیاز به تبلیغات و معرفی محصول دارد.
استارتاپهای علاقهمند میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به
نشانی اینترنتی توسکا مراجعه کنند.