۰

عرضه اپلیکیشن ویدیویی «ایکس» برای تلویزیون‌های هوشمند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۵
عرضه اپلیکیشن ویدیویی «ایکس» برای تلویزیون‌های هوشمند
عرضه اپلیکیشن ویدیویی «ایکس» برای تلویزیون‌های هوشمند

آی‌تی‌من- پیش از اظهارات ایلان ماسک، مجله فورچون گزارش کرده بود شبکه اجتماعی «ایکس» قصد دارد هفته آینده یک اپلیکیشن تلویزیونی برای کاربران آمازون و سامسونگ عرضه کند.

این پلتفرم در اکتبر گذشته، نسخه اولیه تماس ویدیویی و صوتی را برای بعضی از کاربران عرضه کرد. این ویژگی‌ها در راستای برنامه ایلان ماسک برای تبدیل «ایکس» به یک اپلیکیشن همه منظوره بوده که خدمات مختلف از پیام‌رسانی تا پرداخت نقطه به نقطه را عرضه می‌کند.
ماسک در پاسخ به پست کاربری در ایکس که ویدیوهای بلند می‌تواند مستقیما در تلویزیون‌های هوشمند دیده شود، پاسخ داد: به زودی در راه است.

طبق گزارش فورچون، این اپلیکیشن می‌تواند مشابه اپلیکیشن تلویزیونی باشد که از سوی یوتیوب گوگل عرضه شده است. این نشریه به نقل از یک منبع ناشناس گزارش کرد ماسک قصد رقابت با یوتیوب را دارد.

«ایکس» برای تبدیل شدن به پلتفرم ویدیویی اول، توافق همکاری با افرادی نظیر تاکر کارلسون، مفسر سابق فاکس و دان لمون، مجری سابق سی ان ان، منعقد کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، این پلتفرم که در بحبوحه اغتشاشات پیش آمده پس از خریداری شدن آن توسط ایلان ماسک در سال ۲۰۲۲، برای حفظ تبلیغات کنندگان به مشکل خورد، اعلام کرده است به تبلیغات کنندگان امکان نمایش تبلیغات ویدیویی در کنار پست‌های برخی از تولیدکنندگان محتوا را فراهم خواهد کرد.
 
مرجع : ايسنا
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۲۸۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما