۰
رییس اتحادیه لباسشویی تهران

خشکشویی‎های اینترنتی بهداشتی نیستند

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸
خشکشویی‎های اینترنتی بهداشتی نیستند
ابوالفضل رجب زاده در خصوص مکاتبات اتحادیه با مراجع ذی‎ربط مثل سازمان حمایت، اماکن، تعزیرات و اتاق‏های اصناف تهران و ایران در خصوص فعالیت خشکشویی‎های اینترنتی، افزود: فعالیت این خشکشویی‎ها به معضلی تبدیل شده‎ است؛ مردم بی خبر از چگونگی شستشوی لباسها ، پوشاک خود را جهت شستشو به این افراد تحویل می‎دهند، در حالی که این لباسها در کارگاه‎‏های زیرزمینی و یا در واحدهای مسکونی در بدترین شرایط بهداشتی و بی کیفیت و با آب خالی شستشو می‎شوند.

وی افزود: حتی در بسیاری از موارد دیده شده است که این افراد لباس های تحویلی را در کارگاه هایی که پوشاک بیمارستانی را می شویند، بدون رعایت موارد بهداشتی شستشو می‎کنند و متاسفانه هیچ نظارتی توسط مراجع ذی ربط بر فعالیت این افراد نیست و مکاتبات فراوان اتحادیه هم در این خصوص بی نتیجه بوده است.

رجب زاده با بیان اینکه هیچ گونه حقوق و عوارض و مالیات نیز توسط این افراد پرداخت نمی‎شود، اظهار داشت: کسب و کار مجازی یعنی اینکه فعالیت در حوزه اینترنتی انجام شود نه اینکه در حوزه فعالیت واحدهای صنفی شناسنامه دار مداخله و ایجاد تداخل صنفی نمایند.

این فعال صنفی صدور مجوز فعالیت فعالان اینترنتی توسط اتحادیه ذی‎ربط را راهکار ساماندهی و در جهت نظارت موثر بر فعالیت ایشان عنوان کرد.
 
مرجع : اتاق اصناف
کد مطلب : ۲۷۰۷۱۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين