۰

همراه اول به جمع حامیان رویداد «روز فناوری ایران» در جیتکس پیوست

تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰
همراه اول به جمع حامیان رویداد «روز فناوری ایران» در جیتکس پیوست
همراه اول به جمع حامیان رویداد «روز فناوری ایران» در جیتکس پیوست
آی‌تی‌من- نمایندگی انحصاری جیتکس در ایران با همراهی فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات و کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران و حمایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور روز ۲۵ مهرماه سال جاری رویداد روز فناوری ایران را در مرکز تجارت جهانی دبی، همزمان با نمایشگاه جیتکس برگزار می‌کند.

همراه اول که از جمله غرفه‌داران بزرگ ایرانی در جیتکس است اعلام کرد که ضمن مشارکت در این رویداد بزرگ از برگزاری آن حمایت به عمل خواهد آورد.

روز فناوری ایران با هدف شبکه‌سازی و همتایابی فعالان حوزه ICT ایران با شرکا، تامین کنندگان مالی، مشتریان و فروشندگان بالقوه خارجی همزمان با نمایشگاه جیتکس در دبی برگزار می‌شود.
روز فناوری ایران برای دهمین سال متوالی، ۲۵ مهرماه سال جاری در سومین روز برگزاری نمایشگاه جیتکس گلوبال در سالن Abu Dhabi B مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد.

در این رویداد  تعداد زیادی از شرکت‌های خارجی، غرفه‌داران، نمایندگان اتاق‌های بازرگانی کشورهای مختلف جهان، نمایندگان دیپلماتیک و فعالان اقتصادی در کنار هیات بزرگ تجاری اعزامی از ایران در این نشست حاضر خواهند بود.

روز فناوری ایران از سال گذشته وارد تقویم رسمی جیتکس شده‌ و به عنوان یکی از رویدادهای جانبی این نمایشگاه به عموم شرکت‌کنندگان اطلاع‌رسانی می‌شود.

سال گذشته در نشست روز فناوری ایران در جیتکس دبی ۱۵۰ شرکت از جمله ۹۰ شرکت ایرانی و ۶۰ شرکت خارجی حضور پیدا کردند.
 
مرجع : جیتکس ایران
کد مطلب : ۲۸۳۶۸۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين