برگزاری نخستین بوتکمپ مدیریت محصول آکادمی همراه اول
تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۴
آیتیمن- به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آکادمی همراه اول از برگزاری نخستین بوتکمپ تخصصی مدیریت محصول با هدف تربیت مدیران محصول حرفهای خبر داد؛ این رویداد شامل بیش از ۱۵۰ ساعت محتوای آموزشی با حضور اساتید و منتورهای مجرب این حوزه میشود.
این رویداد یک دوره ۱۰ هفتهای فشرده و تخصصی است که با رویکرد ارتقای مهارتهای فنی و تواناییهای عملی نسل جدید طراحی شده است و به افرادی اختصاص دارد که با اصول اولیه مدیریت محصول آشنا بوده و قصد دارند دانش و مهارتهای خود را در این حوزه تقویت کنند.
در این بوت کمپ ترکیبی از آموزشهای حضوری و آنلاین، کارگاههای عملی و پروژههای واقعی تحت نظارت اساتید و منتورهای داخلی و بین المللی ارائه میشود. این رویداد فرصتی برای شرکتکنندگان فراهم میآورد تا همزمان با یادگیری اصول مدیریت محصول، مهارتهای عملی خود را نیز در مواجهه با چالشهای واقعی محک بزنند.
این دوره تمامی جنبههای مدیریت محصول را از تحقیقات بازار و تدوین استراتژی تا طراحی تجربه کاربری و مدیریت پروژههای چابک شامل میشود و هدف آن، آمادهسازی شرکتکنندگان برای ایفای نقش موثر در توسعه و موفقیت محصولات است.
دوره مذکور به صورت نیمه حضوری در ۱۰ هفته و با بیش از ۱۵۰ ساعت آموزش، همراه با امکان پرداخت اقساطی و دریافت گواهینامه معتبر برگزار میشود؛ از دیگر مزایای این دوره، امکان کارآموزی و استخدام در خانواده همراه اول است.
علاقهمندان برای شرکت در این بوت کمپ جامع مدیریت محصول، تا ۲۰ آبان ۱۴۰۳ فرصت دارند که ثبت نام خود را از طریق نشانی https://hamrah.academy/bootcamp-pm نهایی کنند.
این رویداد یک دوره ۱۰ هفتهای فشرده و تخصصی است که با رویکرد ارتقای مهارتهای فنی و تواناییهای عملی نسل جدید طراحی شده است و به افرادی اختصاص دارد که با اصول اولیه مدیریت محصول آشنا بوده و قصد دارند دانش و مهارتهای خود را در این حوزه تقویت کنند.
در این بوت کمپ ترکیبی از آموزشهای حضوری و آنلاین، کارگاههای عملی و پروژههای واقعی تحت نظارت اساتید و منتورهای داخلی و بین المللی ارائه میشود. این رویداد فرصتی برای شرکتکنندگان فراهم میآورد تا همزمان با یادگیری اصول مدیریت محصول، مهارتهای عملی خود را نیز در مواجهه با چالشهای واقعی محک بزنند.
این دوره تمامی جنبههای مدیریت محصول را از تحقیقات بازار و تدوین استراتژی تا طراحی تجربه کاربری و مدیریت پروژههای چابک شامل میشود و هدف آن، آمادهسازی شرکتکنندگان برای ایفای نقش موثر در توسعه و موفقیت محصولات است.
دوره مذکور به صورت نیمه حضوری در ۱۰ هفته و با بیش از ۱۵۰ ساعت آموزش، همراه با امکان پرداخت اقساطی و دریافت گواهینامه معتبر برگزار میشود؛ از دیگر مزایای این دوره، امکان کارآموزی و استخدام در خانواده همراه اول است.
علاقهمندان برای شرکت در این بوت کمپ جامع مدیریت محصول، تا ۲۰ آبان ۱۴۰۳ فرصت دارند که ثبت نام خود را از طریق نشانی https://hamrah.academy/bootcamp-pm نهایی کنند.
مرجع : شرکت ارتباطات سیار