۰

برگزاری نشست شورای سیاستگذاری روز فناوری ایران در جیتکس ۲۰۲۴

تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰
برگزاری نشست شورای سیاستگذاری روز فناوری ایران در جیتکس ۲۰۲۴
برگزاری نشست شورای سیاستگذاری روز فناوری ایران در جیتکس ۲۰۲۴
آی‌تی‌من- دهمین همایش «روز فناوری ایران» توسط فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات و با همکاری مرکز تجارت جهانی دبی، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و تشکل‌های صنعت فاوا، در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های نمایشگاه جیتکس گلوبال به عنوان پل ارتباطی دست‌اندرکاران فاوای ایران و جهان روز چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳مطابق با روز سوم نمایشگاه جیتکس، در محل مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد.

کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در کنار همراه اول و هلدینگ فناپ، حامی‌برگزار رویداد روز فناوری ایران در جیتکس ۲۰۲۴ هستند.

روز فناوری ایران، بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان فناوری اطلاعات ایران با سایر کشورها به منظور معرفی توانمندی‌های تولیدی و صادراتی شرکت‌های ایرانی و معرفی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری صنعت فاوای کشور، سال گذشته در نهمین دوره، میزبان ۹۰ شرکت خارجی و ۱۶۰ شرکت ایرانی بود که فرصتی مغتنم برای همتایابی و شبکه‌سازی تجاری مستقیم با مشتریان و مخاطبین بالقوه، ملاقات با صاحب‌نظران و همفکری با رهبران فناوری اطلاعات جهان بشمار می‌رود.

این گردهمایی در فضایی دوستانه برای توسعه کسب و کار، تقویت روابط تجاری در سطح بین‌الملل، آشنایی با دیدگاه‌های متفاوت تجاری در عرصه فناوری برگزار می‌شود و پلتفرمی‌برای مشارکت در بازارهای بین‌المللی و برندسازی منطقه‌ای و جهانی است.

به همین منظور نشست شورای سیاستگذاری روز فناوری جیتکس، توسط کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه ساعت ۹ صبح در سالن جلسات طبقه ششم ساختمان قدیم اتاق برگزار می‌شود.
 
مرجع : جیتکس ایران
کد مطلب : ۲۸۳۶۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين