۰

اهتزاز پرچم ایران در شب افتتاحیه‌ی مسابقات جهانی ۲۰۲۴ لیون

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۷
اهتزاز پرچم ایران در شب افتتاحیه‌ی مسابقات جهانی ۲۰۲۴ لیون
اهتزاز پرچم ایران در شب افتتاحیه‌ی مسابقات جهانی ۲۰۲۴ لیون
آی‌تی‌من- شب گذشته چهل‌وهفتمین دوره‌ی مسابقات جهانی مهارت با سخنرانی امانوئل مکرون شروع شد. ۱۸ نماینده‌ی ایران با اهتزاز پرچم سه‌رنگ ایران در تالار چندصد هزارنفری مسابقات رژه‌ی ورودی‌ حضور داشتند.

مسابقات جهانی مهارت راهی برای رفع نابرابری‌های جنسیتی
کریس هامفریز، رییس مسابقات جهانی مهارت هم در بخشی از این گفت‌وگو درباره‌ی اهمیت این مسابقات برای کاهش نابرابری‌های جهانی گفت که «توانایی‌ها و اقدام‌های این جوانان بیش از هر زمان دیگری برای مقابله با چالش‌های پیش‌روی جهان مانند بحران آب‌و‌هوا، دسترسی نابرابر به آموزش، نابرابری‌های جنسیتی و پیشرفت‌های سریع در فناوری، مورد نیاز است».

در این رویداد به شعار هر کشور یک مدرسه One country, one school اشاره شد و گفته شد که ۱۵۰۰ نماینده‌ از کشورهای مختلف در این مسابقات دورهم جمع شدند تا با نمایش توانایی‌هایشان برای آموزش و برابری تلاش کنند.

نمایندگان ایران در رشته‌های آی‌تی به میدان رفتند!
نماینده‌های ایران در رشته‌‌های IT مسابقات جهانی مهارت رقابت‌شان را شروع کردند.
ایران در این دور از مسابقات در ۶ رشته‌‌ی آی‌تی نماینده دارد؛ علیرضا پورچالی در رشته‌ «پردازش ابری»، امیررضا غلامی در رشته‌ «توسعه‌ی برنامه‌های موبایل»، سید آرمین طاهری در رشته‌ «مدیریت سیستم‌های تحت شبکه»، امیرعباس قاسمی در رشته «فناوری‌های وب»، مهرداد شیروانی در رشته‌ «راهکارهای نرم‌افزاری برای تجارت» حمیدرضا حمیدی و حسن محمدی در رشته‌ی «امنیت سایبری» هستند که با حمایت و منتوری آروان‌کلاد وارد این مسابقات شدند.

«سطح سوالات تا امروز برای بچه‌های ما بسیار ساده بود» این را حامد کارگرزاده منتور تیم «مدیریت سیستم‌های تحت شبکه» گفت. او درباره‌ی وضعیت برگزاری مسابقات هم گفت که این مسابقات در وضعیت بسیار سخت‌گیرانه‌تری نسبت به دوره‌های قبل برگزار می‌شود و در سال‌های قبل ما حدود ۳۰درصد از سطح و نوع سوالات را می‌دانستیم اما امسال کاملا غافل‌گیرانه و بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای با پرسش‌ها مواجه شدیم که این محک خوبی برای سطح دانش شرکت‌کننده‌ها و کارشنا‌س‌هاست و مسابقات تا ساعت ۱۶ ادامه دارد.

امیررضا غلامی، شرکت‌کننده‌ی رشته‌ی توسعه‌ی نرم‌افزارهای موبایل
۱۵ساله،‌ از سیستان و بلوچستان

آرمین طاهری، شرکت‌کننده‌ی رشته‌ی مدیریت سیستم‌های تحت شبکه
۲۲ ساله از استان کرمان

امیرعباس قاسمی، شرکت‌کننده‌ی رشته‌ی فناوری‌های وب
 ۱۶ ساله از قم


علیرضا پورچالی، شرکت‌کننده‌ی‌ رشته‌ی پردازش ابری
۱۹ ساله از بجنورد
 
 
مرجع : آروان‌کلاد
کد مطلب : ۲۸۳۶۷۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين