۰
با مشارکت مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران

نشست منتورینگ دومین دوره جایزه نوآوری آزاده برگزار شد

تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۵
نشست منتورینگ دومین دوره جایزه نوآوری آزاده برگزار شد
نشست منتورینگ دومین دوره جایزه نوآوری آزاده برگزار شد
آی‌تی‌من- این رویداد با هدف گرامیداشت یاد و خاطره بانوی فقید «آزاده داننده»، رئیس سابق انجمن ملی زنان کارآفرین و سازمان نظام صنفی استان تهران برگزار می‌شود.

جایزه نوآوری آزاده یادبودی است که در حوزه‌ فعالیت‌های ارزشمند این بانوی اثرگذار، طراحی و به صورت یک رویداد دوسالانه برگزار می‌شود و مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران که همواره حامی‌حضور بانوان در اکوسیستم نوآوری بوده نیز در این رویداد مشارکت دارد.

در دومین دوره این رویداد که در سال جاری برگزار می‌شود، شناسایی، جذب، آموزش، منتورینگ و حمایت از توسعه کسب‌وکارهای حوزه‌های مختلف که توسط بانوان نوآور و فناور بنیان گذاشته شده یا مدیریت می‌شوند، در دستور کار قرار دارد تا برگزیدگان نهایی در روز رویداد، نتایج دستاوردهای خود را به سرمایه‌گذاران ارائه کنند.

بر اساس این گزارش، به دنبال فراخوان رویداد، 130 تیم برای حضور در این رویداد ثبت نام کردند که اولین جلسه انتخاب تیم‌های حائز شرایط، با حضور تعدادی از منتورهای جایزه نوآوری آزاده و به میزبانی مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.

انتخاب تیم‌های برگزیده با معیارهایی چون وجود بنیان‌گذار یا هم‌بنیان‌گذار خانم در تیم، نوآوری در محصول یا خدمات ارائه شده، استفاده از فناوری‌های نوین و ... بود که توسط داوران مدنظر قرار می‌گرفت. در این جلسه، با بحث و بررسی‌های دقیق، انتخاب اولیه در مورد تیم‌ها صورت گرفت و چند استارت‌آپ که شرایط مورد نظر را داشتند، شناسایی و به عنوان نامزدهای اولیه برای مرحله بعدی ارزیابی که 19 شهریور ماه برگزار خواهد شد، انتخاب شدند.

 
کد مطلب : ۲۸۳۶۳۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما