۰

به دنبال شبکه‌سازی گسترده در الکامپ هستیم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰
به دنبال شبکه‌سازی گسترده در الکامپ هستیم
به دنبال شبکه‌سازی گسترده در الکامپ هستیم
آی‌تی‌من-  رعنا منافی، مدیرعامل شرکت رهاکو، گفت: به مانند سال‌های گذشته مجموعه رهاکو در نمایشگاه حضور دارد و غرفه شرکت به گونه‌ای طراحی شده که بازدیدکنندگان به راحتی بتوانند با محصولات و خدمات ما آشنا شوند.

وی افزود: در این دوره از نمایشگاه، از سایت «آرتک» رونمایی خواهیم کرد که فروشگاه آنلاین تجهیزات آی‌تی است و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، تجربه خرید را بهبود می‌بخشد. همچنین برای مخاطبین خاص و شرکای تجاری، برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم. این برنامه‌ها شامل جلسات خصوصی، ارائه‌های اختصاصی و فرصت‌های شبکه‌سازی است. در واقع به دنبال شبکه‌سازی گسترده در این دوره از نمایشگاه هستیم.

او درخصوص انتظارات مجموعه خود از نمایشگاه الکامپ و نحوه برگزاری آن گفت: امیدوارم زمان برگزاری نمایشگاه به ماه‌های معتدل سال تغییر کند تا شاهد مشکلاتی از قبیل گرمای هوا نباشیم. تغییر زمان برگزاری می‌تواند بر کیفیت نمایشگاه و میزان بازدید از آن تاثیر مثبت بگذارد. همچنین می‌توان در بدو ورود بازدیدکنندگان، اطلاعات آنها توسط نمایشگاه ثبت شود و به هر شخص یک QR کد بر روی کارت چاپ و تحویل داده شود. این اقدام می‌تواند در وقت مخاطبین و غرفه‌داران صرفه‌جویی کند. در کنار این موارد، ایجاد نسخه مجازی نمایشگاه می‌تواند به بازدید بیشتر کمک کند. همچنین سالن‌ها باید به صورت تخصصی‌تر طبقه‌بندی شوند تا محصولات و خدمات مشابه در یک سالن مجتمع شوند.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۳۲۲۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين