معاون بازاریابی روبیکا:
الکامپ محفلی برای تعامل برندها و مخاطبان است
تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸
آیتیمن- امیرعلی نجفی، معاون بازاریابی روبیکا با بیان این مطلب گفت: تعدادی از سرویسهای جدید روبیکا مانند سفارش آنلاین غذا ، خدمات سلامت و چند سرویس دیگر را برای اولین بار در نمایشگاه الکامپ معرفی خواهیم کرد. همچنین در غرفه روبیکا فضایی را برای جلسات و گفتوگوهای تخصصی با میهمانان روبیکا، استادان و بزرگان حوزه تکنولوژی در نظر گرفتهایم تا بتوانیم پذیرای این عزیزان باشیم.
نجفی درباره انتظار مجموعه خود از نمایشگاه امسال گفت: از نگاه ما دو مورد بسیار حائز اهمیت است. مورد اول حضور برندهای نام آشنا و مطرح در حوزه استارتاپها و تکنولوژی است. امیدواریم این بخش تقویت شود و شاهد حضور بیشتر این برندها و تعامل مستقیم با کاربران باشیم، همچنین فضایی برای استقرار برندها، استارتاپها و مجموعههای نوپا را شاهد باشیم که بتوانند به راحتی در نمایشگاه حضور پیدا کنند و خدمات خود را ارائه کنند. نکته دوم، طراحی استیجهایی در نمایشگاه است که بتوانند بستری جهت داشتن تاک شو و گفت و گو میان متخصصان فراهم سازد.
نجفی درباره انتظار مجموعه خود از نمایشگاه امسال گفت: از نگاه ما دو مورد بسیار حائز اهمیت است. مورد اول حضور برندهای نام آشنا و مطرح در حوزه استارتاپها و تکنولوژی است. امیدواریم این بخش تقویت شود و شاهد حضور بیشتر این برندها و تعامل مستقیم با کاربران باشیم، همچنین فضایی برای استقرار برندها، استارتاپها و مجموعههای نوپا را شاهد باشیم که بتوانند به راحتی در نمایشگاه حضور پیدا کنند و خدمات خود را ارائه کنند. نکته دوم، طراحی استیجهایی در نمایشگاه است که بتوانند بستری جهت داشتن تاک شو و گفت و گو میان متخصصان فراهم سازد.
مرجع : نصر تهران