۰

الکامپ 1403فرصت بسیار مغتنمی برای معرفی این استعدادها و ظرفیت‎های بالقوه

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۹
الکامپ 1403فرصت بسیار مغتنمی برای معرفی این استعدادها و ظرفیت‎های بالقوه
الکامپ 1403فرصت بسیار مغتنمی برای معرفی این استعدادها و ظرفیت‎های بالقوه
آی‌تی‌من- جمال افضلی در رابطه با هدف حضور در نمایشگاه الکامپ گفت: استعدادهای بسیار خوبی در حوزه فناوری اطلاعات استان وجود دارد که نمایشگاه الکامپ فرصت بسیار مغتنمی برای معرفی این استعدادها و ظرفیت‎های بالقوه است.

وی افزود: حضور واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کردستان در الکامپ نه تنها موجب آشنایی آنها با بازار هدف و همکاران می‎شود، بلکه می‌توانند در بزرگترین رویداد IT ایران محصولات و دستاوردهای خود را برای سیل عظیمی از مخاطبان خود به نمایش بگذارند.

افضلی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های پارک علم و فناوری توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش بنیان است، گفت: از 180 واحد فناور مستقر در پارک علم و فناوری کردستان 60 درصد در حوزه ICT فعالیت دارند. همچنین113 استارتاپ فعال و 56 شرکت در نظام صنفی رایانه ای کردستان ثبت شده‎ اند.
 
وی تصریح کرد: اکنون در شاخص توسعه فاوا در رتبه 25 کشور قرار داریم و در حالی که نیاز به نمایشگاه تخصصی فاوا در استان کردستان به شدت احساس می‌شود، اما  کماکان فاقد نمایشگاه فناوری اطلاعات در این استان هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به این امر حضور در نمایشگاه الکامپ برای شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری بسیار مهم است و هر سال شاهد استقبال بسیار خوبی از الکامپ هستیم. در واقع می‎توان گفت در حال حاضر نمایشگاه الکامپ بهترین فرصت برای معرفی و شناخت دستاوردهایIT استان کردستان است.

افضلی تاکید کرد: البته برنامه پارک علم و فناوری برای توسعه همکاری‌های بین‌المللی با هدف توسعه صادرات محصولات فناور و دانش بنیان به اقلیم نیز اقدامی بسیار نویدبخش است که می‎تواند موجب رشد و توسعه بازار فاوای کردستان شود.

به گفته مدیر امور موسسات و مراکز رشد پارک علم و فناوری استان کردستان 10 واحد فناور و شرکت دانش‌بنیان، فرا پیوند کردستان، صنعت توزین ژوانگه اورامان، بیرا تجارت آتی، آماتیس دنیای هنر، ایده پرداز به نوبه، فناوران توسعه داده ورزی لاوان هیژا، ذهن ابزار گستر رهاور غرب، ژینا ویرا آرای نو، گشت سلامت نیشتمان و آفاق تجارت سیر کاژین از پارک علم و فناوری کردستان در سالن 5 الکامپ بیست و هفتم در یک غرفه 80 متری حضور خواهند داشت.

گفتنی است؛ بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) از 9 تا 12 تیرماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‎شود.
 
کد مطلب : ۲۸۳۲۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما