۰

رایزنی برای اختصاص وام و گرنت بلاعوض به شرکت‌های حوزه ارتباطات

تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰
رایزنی برای اختصاص وام و گرنت بلاعوض به شرکت‌های حوزه ارتباطات
رایزنی برای اختصاص وام و گرنت بلاعوض به شرکت‌های حوزه ارتباطات
آی‌تی‌من- سید محمد کرباسی، در جریان بازدید از یک شرکت دانش‌بنیان گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان نقش مهمی در توسعه فناوری و اقتصاد مبتنی بر دانش دارند. این شرکت‌ها معمولاً بر اساس تحقیقات و توسعه فعالیت می‌کنند و به دنبال تبدیل دانش و فناوری به محصولات و خدمات جدید هستند که می‌توانند بازار را تحول بخشند.

وی افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند به عنوان موتورهای اصلی نوآوری در جامعه عمل کنند، نیازهای بازار را برطرف کنند و به بهبود کیفیت زندگی مردم کمک کند.

کرباسی همچنین با تأکید بر حضور نیروهای متخصص شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: تقویت همکاری بین دانشگاه و صنعت همواره می‌تواند فرصت خوبی برای کارآموزی و پروژه‌های تحقیقاتی، ارتباطات بین دانشگاه و صنعت را تقویت و به توسعه فناوری‌های جدید کمک کنند.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات ضمن تشویق این شرکت به نوآوری و خلاقیت افزود: در موضوع تبصره ۱۸ و اختصاص گرنت بلاعوض و تسهیلات به شرکت‌ها در حال رایزنی با نهادهای دولتی و خصوصی هستیم. برای بهبود شرایط مالی شرکت‌های دانش بنیان در مسیر تولیدات داخلی و عدم وابستگی به کشورهای خارجی و نیز پشتیبانی از صادرات، محصولات را لازم می‌دانیم.

 
کد مطلب : ۲۸۳۱۹۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما