۰

رویداد 02 HR Vision با حضور متخصصان منابع انسانی برگزار شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۲
رویداد 02HR Vision  با حضور متخصصان منابع انسانی برگزار شد
رویداد 02HR Vision با حضور متخصصان منابع انسانی برگزار شد

آی‌تی‌من- در حاشیه این رویداد، نشست خبری با حضور اهالی رسانه برگزار شد. در این نشست خبری، مقداد ولایی هم‌بنیان‌گذار و مدیر عامل جاب‌ویژن درباره گستردگی فعالیت‌های گروه جاب‌ویژن توضیح داد: جاب‌ویژن فراتر از یک پلتفرم کاریابی، اکوسیستم منابع انسانی ایران است و زیرمجموعه‌های گروه جاب‌ویژن عبارت است از پلتفرم استخدام و کاریابی جاب‌ویژن، کندو، نمایشگاه کار، میرانا و اچ‌آر مارکت.

او گفت: جاب‌ویژن برای همه ایران است و ماموریت جاب‌ویژن ایجاد یک بازار کار منصفانه‌تر و عادلانه‌تر است. تا کنون بیش از ۷۶هزار سازمان در ۳۲ استان و ۶۲۳ شهر ایران از طریق جاب ویژن نیروهای مورد نظر خود را استخدام کرده‌‌اند و بیش از ۲.۷میلیون کارجو، شامل کارکنان یقه‌آبی و مدیران C Level  کاربر جاب‌ویژن هستند. همچنین در یک سال گذشته ۲۶میلیون تبادل رزومه از طریق جاب ویژن اتفاق افتاده و در این مدت بیش از  ۱۰۰هزار استخدام موفق از طریق این پلتفرم اتفاق افتاده است.

هادی محمدآبادی، دیگر هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل جاب‌ویژن در ادامه با اشاره به رشد سهم بازار جاب‌ویژن در بین تمامی پلتفرم‌های تخصصی جذب و استخدام عدد ۱۴ درصد در سال ۹۸ به ۵۷ درصد در سال ۱۴۰۲، درباره ویژگی‌های متمایز این پلتفرم گفت: انتشار منظم گزارش‌های آماری مبتنی بر داده‌های بازار کار در راستای شفاف‌سازی مناسبات حاکم بر بازار کار ایران یکی از ویژگی‌های اصلی جاب‌ویژن است. همچنین نگاه ویژه به استخدام معلولان و بهره‌گیری از هوش مصنوعی در راستای بهبود تجربه کاربران از دیگر ویژگی‌های خاص جاب‌ویژن است.

در ادامه ولایی توضیحاتی درباره دیگر اعضای گروه جاب‌ویژن از جمله کندو، نمایشگاه کار، میرانا و اچ‌آر‌مارکت ارائه کرد و گفت: هدف گروه جاب‌ویژن ارائه راهکارهایی نوآورانه برای پاسخ به تمامی نیازهای متخصصان منابع انسانی است.

رویداد اچ‌آر ویژن ۰۲ با راهبری سیاوش صفاریان‌پور و با سه پنل گفت‌و‌گو و ۵ سخنرانی برگزار شد. در پنل اول، سعید محمدی هم بنیان‌گذار و مدیرعامل گروه دیجی‌کالا، مهدی امیری، نایب‌رییس هیئت‌مدیره همکاران سیستم، حمیدرضا منصوریان، مدیرعامل یونیلیور و مقداد ولایی مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار جاب‌ویژن درباره انتظارات مدیران عامل از واحد منابع انسانی به بحث و انتقال تجربه پرداختند.

پنل دوم با مشارکت مدیران منابع انسانی شرکت‌های نوبیتکس (سینا معصومی)، دیجی‌کالا (یاسمن پریشان)، اسنپ‌پی (مژگان نوری) و با حضور مژگان گلشن، مدیرعامل کندو و فرشاد اصلانی متخصص و مدرس مدیریت منابع انسانی برپا شد. این پنل به بحث درباره بهبود تجربه کارکنان در سازمان‌ها اختصاص داشت.

در پنل سوم، چالش‌های جذب و نگهداشت کارکنان یقه‌آبی با همراهی مدیران جذب و سرمایه انسانی سازمان‌های بزرگ صنعتی از جمله گروه صنعتی زر (مهدی نیکپور)، صنایع تولیدی کروز (مونا سوری)، هلدینگ قطعات خودرو عظام (خشایار حکیمی) و گروه اقتصادی گلستان (منصور مددی) مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در بخش سخنرانی‌ها، دکتر محمد فاضلی، جامعه‌شناس، نتایج تازه‌ترین پژوهش خود با موضوع مهاجرت نیروی کار را با متخصصان حاضر در رویداد به اشتراک گذاشت.

مجتبی سلحشور قائم‌مقام شرکت پیشگامان درباره ارتباط منابع انسانی و مدیران در سازمان‌های چابک بحث کرد.

منصور شیرزاد متخصص و مشاور منابع انسانی موضوع مدیریت هیجان در تیم‌های کاری را مورد بررسی قرار داد و راهکارهایی عملی در این راستا ارائه کرد.

ایوب اسماعیلی مشاور و مدرس مدیریت درباره نقش و جایگاه واحدهای منابع انسانی کاریزماتیک در سازمان‌ها بحث کرد.

دکتر سارا سام‌خانی مدیر منابع انسانی گروه مالی آگاه، تجربه عملی خود در پیاده‌سازی پروژه «بشنو» در گروه مالی آگاه را روایت کرد.

گروه جاب‌ویژن به عنوان اکوسیستم منابع انسانی، در رویداد HR Vision 02 میزبان بیش از ۱۰۰۰ نفر از مدیران و متخصصان جامعه منابع انسانی ایران در این همایش بود. از حامیان این رویداد نیز می‌توان به تارا، اسنپ گروسِری، بارجیل، آکادمی همراه اول و سلفیت اشاره کرد.
 
 
کد مطلب : ۲۸۲۶۷۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما