متا میزان تبلیغات شخصی سازی شده را در اروپا کاهش میدهد
تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۲
آیتیمن- طی هفتههای آینده کاربران اتحادیه اروپا که از پلتفرمهای این شرکت به طور رایگان استفاده میکنند میتوانند آگهیهایی که مشاهده میکنند را براساس آنچه که متا «بستر» میخواند، انتخاب کنند. منظور از بستر، محتوایی است که کاربر طی بازههای خاصی در پلتفرمهای متا مشاهده میکند.
این تبلیغات همچنین کاربران را براساس سن، جنسیت، موقعیت مکانی و غیره هدف میگیرند. در کنار این موارد متا تصمیم دارد هزینه حق عضویت در پلتفرمها را بدون تبلیغات تا 40 درصد در اتحادیه اروپا کاهش دهد.
این تبلیغات همچنین کاربران را براساس سن، جنسیت، موقعیت مکانی و غیره هدف میگیرند. در کنار این موارد متا تصمیم دارد هزینه حق عضویت در پلتفرمها را بدون تبلیغات تا 40 درصد در اتحادیه اروپا کاهش دهد.
مرجع : خبرگزاری مهر