۰

اعطای تندیس زرین مسوولیت‌پذیری اجتماعی و‌ فرهنگ سازمانی به همراه اول

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۸
اعطای تندیس زرین مسوولیت‌پذیری اجتماعی و‌ فرهنگ سازمانی به همراه اول
اعطای تندیس زرین مسوولیت‌پذیری اجتماعی و‌ فرهنگ سازمانی به همراه اول
آی‌تی‌من- به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تندیس زرین هفتمین اجلاس سراسری «مسوولیت پذیری اجتماعی و‌ فرهنگ سازمانی» روز چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ به پاس تلاش های مستمر شرکت ارتباطات سیار ایران در حوزه مسوولیت اجتماعی به مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل این شرکت اعطاء شد.
 
این اجلاس که در سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای تهران برگزار شد، میزبان جمعی از مدیران صنایع مختلف و تولیدکنندگان ایران بود. 
 
هدف اصلی از برگزاری این رویداد، تقدیر از شرکت هایی بود که گام های بزرگی در حوزه مسوولیت اجتماعی برداشته و همچنین بستری برای تبادل تجربیات موفق در این زمینه ایجاد کرده اند.
 
بنا بر اعلام برگزارکنندگان، در فرآیند ارزیابی این اجلاس، گزارش های جامع عملکردی شرکت های بزرگ صنعتی به دقت بررسی و تأثیرات اجتماعی و محیطی آنها راستی آزمایی شد. 
 
پس از ارزیابی های دقیق، همراه اول با کسب بالاترین امتیاز، به عنوان برترین شرکت شناخته و حائز دریافت تندیس زرین شد. محمدرضا کشاورزی، معاون راهبرد همراه اول به نمایندگی از طرف مدیرعامل اپراتور اول تلفن همراه اقدام به دریافت تندیس کرد.
 
در جریان این رویداد که در قالب دو سرفصل موضوعی «مسوولیت زیست محیطی و مسوولیت انسانی» و با اهداف «حفظ محیط زیست» و «مشارکت داوطلبانه برای التیام آلام جامعه» برگزار شد، از چهره های برجسته و مدیران موفقی که توسط کمیته علمی اجلاس منتخب شده بودند، تقدیر به عمل آمد.
 
همراه اول با دریافت این جایزه بار دیگر تعهد خود را نه تنها در ارائه خدمات ارتباطی، بلکه در نقش‌آفرینی مؤثر در بهبود جامعه و محیط زیست به نمایش گذاشت.
 
کد مطلب : ۲۸۳۸۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما