۰
رییس منطقه آزاد کیش اعلام کرد:

وعده جذب سرمایه‌گذار با اینترنت بدون فیلتر در کیش

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۸
وعده جذب سرمایه‌گذار با اینترنت بدون فیلتر در کیش
وعده جذب سرمایه‌گذار با اینترنت بدون فیلتر در کیش
آی‌تی‌من- رحیم سرهنگی با بیان  این‌که با توجه به ویژگی‌های اقلیمی‌و ایجاد شده در جزیره زیبای کیش، فضای مناسبی برای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات را فراهم کرده است، اظهار کرد: از همه بزرگان بخش خصوصی که در این زمینه فعالیت می‌کنند دعوت می‌کنیم تا در این حوزه در کیش سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: کیش منطقه آزاد اقتصادی و تجاری است که بسیاری از قوانین سرزمین اصلی در آن صدق نمی‌کند، بنابراین می‌توانیم تکنولوژی‌های جدید را در کیش به‌صورت نمونه اجرا کنیم و بعد از قاعده گذاری و رفع نقص‌ها به سرزمین اصلی تسری دهیم.

وی ادامه داد: همچنین به‌واسطه منطقه آزاد بودن امتیازات بسیاری برای سرمایه‌‌گذاری دارد. استانداردهای زندگی در کیش بسیار بالاست؛ به‌عنوان نمونه وضعیت ترافیک، پاکیزگی آب و هوا و سطح بلای اکسیژن، خودروهای لوکس و مکان‌های تفریحی آن برای توسعه دهندگان تکنولوژی بسیار اهمیت دارد. برای اینکه بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم و فعالان این حوزه را برای سرمایه گذاری در جزیره علاقه مند کنیم باید امتیاز و مشوق‌هایی را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: یکی از این امتیازات اینترنت پر سرعت بدون فیلتر برای مقاصد تجاری است. این مانند یک آهنربا سرمایه گذاران حوزه فناوری اطلاعات را به جزیره جذب می‌‌کند و از خروج آنها و استقرار در کشور‌های امارات و ترکیه جلوگیری خواهد کرد. طی یکسال گذشته به دنبال این بوده و هستیم تا بتوانیم مصوبه ای بگیریم که در جزیره کیش به‌صورت کنترل شده اینترنت پر سرعت بدون فیلتر برای شرکت‌های خصوصی فعال در این حوزه ارائه دهیم.

سرهنگی گفت: جزیره کیش آغوش خود را برای توسعه فناوری‌های شهر هوشمند و هوشمندسازی باز کرده و ما به عنوان حاکمیت جزیره کیش  و بزرگترین مشتری و سرمایه‌گذار در حوزه شهر هوشمند و استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی این آمادگی را داریم که پذیرای سرمایه گذار این حوزه باشیم و به کمک بخش خصوصی اتفاق شهر هوشمند که آرزوی دیرینه ماست را رقم بزنیم.
 
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۲۸۳۷۰۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين