۰
ویژه داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳-۱۴۰۲؛

در دانشگاه خاتم درس بخوانید، در فناپ مهارت‌آموزی کنید

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۷
در دانشگاه خاتم درس بخوانید، در فناپ مهارت‌آموزی کنید
در دانشگاه خاتم درس بخوانید، در فناپ مهارت‌آموزی کنید
آی‌تی‌من- هلدینگ فناپ و دانشگاه خاتم در راستای پرورش نسل آینده اقتصاد دیجیتال، این طرح را برای دانشجویان علاقه‌مند در تمام گرایش‌های مرتبط با رشته مهندسی کامپیوتر ارائه می‌دهند که امکان مهارت‌آموزی در فناپ را برای پیوستن به بازار کار فراهم می‌کند. در کنار این طرح، امکان بورسیه فناپ برای دانشجویان دانشگاه خاتم هم وجود دارد که فرصت خوبی برای تحصیل و اشتغال در یکی از شرکت‌های بزرگ و معتبر عرصه فناوری اطلاعات در کشور است. 

این بورسیه چه مزایایی دارد؟
یکی از بزرگترین مزیت‌های بورسیه فناپ برای دانشجویان مهندسی کامپیوتر این است که در طول ۴ سال دوره کارشناسی در دانشگاه خاتم، شرکت‌های گروه فناپ به خصوص داتین، تمام مهارت‌هایی که برای کار در حوزه‌های مختلف این رشته مورد نیاز است را توسط مربیان کارآزموده به دانشجویان ارائه می‌دهند.

همین نکته باعث می‌شود دانشجو بتواند گرایش‌ها و جایگاه‌های شغلی مختلف این رشته در کسب‌و‌کارها را به درستی بشناسد و بتواند تصمیم بگیرد که به کدام جایگاه شغلی و گرایش خاص بیشتر علاقه‌مند است. 

دانشجویان بورسیه شده همچنین می‌توانند از امکانات ویژه‌ای که برای همه دانشجویان رشته کارشناسی کامپیوتر دانشگاه خاتم مهیا شده است استفاده کنند:

• آموزش مهارت‌های تخصصی برنامه‌نویسی منطبق با نیازهای بازار کار
• آموزش مهارت‌های نرم و ایجاد آمادگی برای ورود به بازار کار
• امکان استخدام و کارآموزی در شرکت‌های گروه فناپ در پایان تحصیل
• مشاوره و راهبری مسیر شغلی با کمک متخصصان گروه فناپ
• بهره‌گیری از فضای مطالعه گروهی در کنار مربی‌های متخصص
• دریافت کتب، مقالات و امکانات مختلف کمک درسی در رشته مهندسی کامپیوتر
• برنامه‌ریزی بازدید از شرکت‌های گروه فناپ و آشنایی با فرآیندهای کاری
• حمایت مادی و معنوی دانشجویان برای شرکت در رویدادها و مسابقات

نکته دیگری که این بورسیه را متمایز و ویژه می‎سازد، امکان استخدام و کارآموزی در شرکت‌های هلدینگ فناپ پس از پایان دوره تحصیلی است که می‌تواند فرصتی برای کسب تجربه کاری در یک شرکت مرتبط با رشته تحصیلی دانشجویان باشد. ضمن اینکه گروه فناپ به افرادی که رتبه‌ کم‌تر از ۵هزار کشوری و کم‌تر از ۳هزار منطقه‌ای کسب کرده باشند و در این بورسیه پذیرش شوند امکانات زیر را ارائه خواهد داد:

• پرداخت حقوق بر اساس قانون کار
• بیمه تامین اجتماعی از شروع تحصیل  
• تامین خوابگاه برای دانشجویان غیر تهرانی 
• معافیت از پرداخت شهریه دانشگاهی
برای این که تلاش دانشجویان در دوران تحصیل دیده شود این امکان در نظر گرفته شده است که دانشجویان بتوانند با کسب معدل بالای ۱۷ در ترم اول دانشگاه هم از این بورسیه بهره‌مند شوند، به علاوه اینکه پرداخت حقوق بر پایه وزارت کار به شکل ماهانه و معافیت از شهریه، مادامی‌ که معدل ترم دانشجو بالای ۱۷ باشد، ادامه خواهد داشت.

این بورسیه چه تعهدی می‌آورد؟ 
این بورسیه برای دانشجویانی که از آن بهره‌مند می‌شوند تعهد شغلی در پی نخواهد داشت اما دانشجویان متعهد می‌شوند در طول استفاده از بورسیه در کارگاه آموزشی فعالیت‌های علمی و عملی و انجام پروژه‌هایی که با هدف توانمندسازی دانشجویان تعریف می‌شود مشارکت فعال داشته باشد.

چه کسانی می‌توانند برای این بورسیه درخواست دهند؟
دانش‌آموزان رشته ریاضی یا فنی-حرفه‌ای که در انتخاب رشته‌ کنکور سراسری ۰۳-۱۴۰۲، رشته‌ مهندسی کامپیوتر دانشگاه خاتم را انتخاب کنند از امکانات و خدماتی که فناپ و داتین در اختیارشان می‌گذارد، بهره‌مند خواهند شد.

ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه خاتم در رشته مهندسی کامپیوتر در هر سال حداکثر ۳۰ دانشجو است. متقاضیان پس از پذیرش در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه خاتم از سوی سازمان سنجش می‌توانند در دانشگاه ثبت‌نام کرده و شروع به تحصیل کنید.

اطلاعات بیشتر درباره بورسیه فناپ در این لینک آمده است.

برای ارتباط مستقیم با دانشگاه خاتم در مورد بورسیه تحصیلی و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه نیز شماره‌های ۰۲۱۲۴۵۹۷۷۵۲ و ۰۲۱۲۴۵۹۷۷۵۱و ایمیل Computer@khatam.ac.ir در دسترس است.
 
مرجع : فناپ
کد مطلب : ۲۸۳۶۲۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين