۰
رئیس کمیسیون اینترنت و خدمات فضای مجازی نصر کشور:

به دنبال بهبود سرعت و اصلاح تعرفه‌های اینترنت هستیم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۱
به دنبال بهبود سرعت و اصلاح تعرفه‌های اینترنت هستیم
به دنبال بهبود سرعت و اصلاح تعرفه‌های اینترنت هستیم
آی‌تی‌من- شریفی‌الحسینی گفت: کمیسیون اینترنت و خدمات فضای مجازی باید در جایگاه تخصصی خود قرار گرفته، اثرگذار و تصمیم‌ساز روی مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات باشد.

وی افزود: دولت سیزدهم در بخش ارتباطات با تبیین هدف ۲۰ میلیون پوشش شبکه فیبرنوری توان و هدف خود را بر تغییر بستر ارائه خدمات اینترنت از سیم مسی به فیبرنوری در کشور متمرکز و در این راستا اپراتورهای UNSP را به‌منظور نیل به هدف تبیین شده همراه کرد و در این خصوص اقدامات خوب و قابل قبولی در کشور انجام شده است. اعضای کمیسیون اینترنت در این دوره همه تلاش خود را در جهت ایجاد پوشش مناسب و افزایش ضریب نفوذ فیبرنوری بمنظور افزایش سرعت و بهبود خدمات اینترنت در کشور می‌کنند.

شریفی‌الحسینی در ادامه گفت: همچنین به دنبال اصلاح تعرفه‌های اینترنت در کشور هستیم. این تعرفه‌ها باید به گونه‌ای اصلاح شود که اپراتورها بتوانند خدمات خود را به بهترین شکل ممکن با کیفیت و سرعت مناسب در اختیار کاربران و مردم ایران قرار دهند.

وی ادامه داد: در تلاشیم تا کمیسیون اینترنت و خدمات فضای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور را به عنوان یک نهاد تخصصی و تاثیرگذار در فرایند قانونگذاری و تعرفه‌گذاری در سازمان تنظیم مقررات ارتباطات دخیل کنیم.

رییس کمیسیون اینترنت نصر کشور افزود: از دیگر اهداف کمیسیون اینترنت سازمان نصر کشور در این دوره ایجاد ارتباط نزدیک بین این کمیسیون با کمیسیون‌های اینترنت استان‌ها بخصوص کمیسیون اینترنت سازمان نصر تهران است تا بطور مستمر و تخصصی تمام دغدغه‌ها و چالش‌های شرکت‌ها و فعالان حوزه اینترنت در سراسر کشور را رصد کرده و برای حل آن‌ها تلاش کنیم.
 
کد مطلب : ۲۸۳۵۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين