۰

چه گوشی‌های از ‌ai پشتیبانی می‌کنند؟

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۹
چه گوشی‌های از ‌ai پشتیبانی می‌کنند؟
چه گوشی‌های از ‌ai پشتیبانی می‌کنند؟
 
برای خرید چنین گوشی‌هایی باید با لیست انواع گوشی‌های دارای هوش مصنوعی آشنا شوید و برای استفاده از این فناوری، قابلیت هوش مصنوعی را فعال کنید. این مقاله را به معرفی گوشی‌هایی که از ‌ai پشتیبانی می‌کنند و خرید قسطی گوشی بدون چک اختصاص داده‌ایم.
 

Google Pixel 8 Pro

 
Google Pixel 8 Pro پرچم‌دار تلفن هوشمند گوگل است که دارای ابزارهای هوش مصنوعی پیشرفته‌ای مانند موارد زیر است:
Circle to Search
فیلتر تماس‌ها
ترجمه زبان برتر
قابلیت‌های هوش مصنوعی با Magic Editor، Magic Eraser، Magic Audio Eraser و Zoom Enhance
با برنامه Recorder می‌توانید خلاصه‌های خودکار را داشته باشید.
Pixel 8 Pro که به عنوان یکی از هفت گوشی برتر سال 2024 تحسین شده است، ویژگی‌های ممتاز ai را با قیمت پایین‌تری نسبت به بسیاری از تلفن‌های اندرویدی سطح بالا ارائه می‌کند و وعده هفت سال به‌روزرسانی را به کاربران داده است، همچنین توانسته به یک محصول همه‌کاره تبدیل شود.
 

Samsung Galaxy S24 Ultra

 
گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra، گوشی هوشمند پرچمدار و محبوب اندرویدی، از اولین گوشی‌هایی بود که هوش مصنوعی گوگل را به برنامه‌هایش اضافه کرد و ویژگی‌های زیر را دارد:
Circle to Search
ترجمه زبان در حین تماس
Note Assist برای خلاصه کردن اسناد
ویرایش پیشرفته عکس با Generative
این گوشی که روی اندروید 14 اجرا می‌شود، دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2x با نرخ رفرش 120 هرتز، وضوح 3120 در 1440 پیکسل و روشنایی 2600 نیت است. این دستگاه دارای 12 گیگابایت رم، دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، مقاومت در برابر آب IP68 بوده و از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 پشتیبانی می‌کند و از طریق به‌روزرسانی‌ها، هوش مصنوعی را بهبود می‌بخشد.
 

Xiaomi 14 Ultra

 
شیائومی 14 اولترا با اندروید 14 روی پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 اجرا می‌شود و از عملکردها و برنامه‌های هوش مصنوعی گوگل پشتیبانی می‌کند. همچنین Xiaomi 14 Ultra، اتصال جهانی 4G LTE و 5G را ارائه می‌دهد. این گوشی دارای دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی است که توسط لایکا طراحی شده و صفحه نمایش 6.73 اینچی AMOLED WQHD+ با رزولوشن 2560 در 1440، نرخ تجدید 144 هرتز دارد.

این دستگاه از Wi-Fi 7، بلوتوث 5.4 پشتیبانی می‌کند و دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. با هوش مصنوعی، سیستم دوربین در زمینه عکسبرداری، ویرایش، نمایش و اشتراک‌گذاری عکس‌ها و محتوای ویدیویی تا 8K، عکاسی و فیلم‌برداری سطح حرفه‌ای را ارائه می‌دهد.
 

Samsung Galaxy Z Flip 5

 
گلکسی زد فلیپ 5، یک گوشی هوشمند تاشو محبوب است که ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی گوگل مانند Circle to Search، Photo Assist و Live Translate را با به‌روزرسانی سیستم عامل ارائه می‌دهد. این گوشی که به‌عنوان یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی سال 2024 شناخته می‌شود، یک طراحی جمع‌وجور و کوچک دارد. گلکسی زد فلیپ 5 که توسط Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 پشتیبانی می‌شود، عملکرد سریع و مطمئنی را برای کاربر تضمین می‌کند.


جمع‌بندی

 
خرید گوشی با پشتیبانی هوش مصنوعی، به دلیل ارتقای چشمگیر کارایی و شخصی‌سازی تجربه کاربری، لذت کار را دوچندان می‌کند. این گوشی‌ها با یادگیری از فعالیت‌های شما، نیازهای‌تان را پیش‌بینی کرده و وظایف مختلف را به‌صورت خودکار انجام می‌دهند.

علاوه بر این، هوش مصنوعی عملکرد برنامه‌های مختلفی مانند دوربین، نقشه‌ها، دستیار صوتی و اپلیکیشن‌ها را بهبود می‌بخشد و با به‌روزرسانی‌های مداوم، امنیت و حریم خصوصی را نیز تقویت می‌کند.

 
کد مطلب : ۲۸۳۴۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما