افزایش تبلیغات در اپ استور
تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۱
آیتیمن- طبق ایمیلی که نشریه «مک رومرز» رصد کرده، این شرکت تصمیم دارد در تمام کشورها به غیر از چین در گزینه «تودی» (Today) و در بخش انتهای فهرست اپلیکیشن ها، فضای تبلیغاتی را بفروشد. این تبلیغات پس از ارایه شامل یک آیکون با پس زمینه آبی هستند که آنها را از بقیه توصیه ها جدا میکند.
هرچند اپل از سال ۲۰۱۶ میلادی تبلیغات آنلاین در اپ استور را میفروشد، اما گزینه «تودی» قبلا برای ارایه توصیه از سوی تیم ویراستاری شرکت اختصاص داشت.
در صفحه پشتیبانی اپل آمده است: با افزوده شدن تب تبلیغاتی «تودی» اپلیکیشن مورد نظر به طور برجسته در صفحه اول اپ استور نمایش داده میشود و به این ترتیب برخی از کاربران محتوا به محض بازدید از اپاستور آن را مشاهده میکنند.
اپل نخست در جولای امسال اعلام کرد تبلیغات را در گزینه«تودی» ارایه میکند. این اقدام بخشی از تلاش اپل برای گستردهتر کردن کسب و کار تبلیغاتیاش است.
طبق گزارش جدیدی ازبلومبرک، این شرکت امیدواز است در چند سال آینده درآمدسالانه خود از تبلیغات را تقریبا ۳ برابر کند و به ۱۰ میلیارد دلار برساند.
مرجع : مهر