دومین گزارش سالانه دیجیپی منتشر شد
تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۰
آیتیمن- هدف از انتشار این گزارش، ارائه پاسخ شفاف به پرسشهای متداول علاقهمندان درباره کیفیت و کمیت فعالیتهای دیجیپی و همچنین ایجاد فرصتی برای تحلیل و بررسی روند رشد خدمات فینتک و لندتک در کشور است که دیجیپی به عنوان بازیگری نوپا و تاثیرگذار در آن فعالیت میکند.
دومین گزارش سالانه دیجیپی گزیدهای از آمار و دادههای این شرکت از ابتدای دی ماه ۱۳۹۹ تا پایان آذر ۱۴۰۰ به مخاطبان ارائه میکند و در هفت جُستار گردآوری شده است. دیجیپی در این گزارش به پرسشهایی از این دست پاسخ داده است:
وضعیت صنعت فناوریهای مالی در سال ۱۴۰۰ در کشور چهگونه بوده است؟
کاربران با چه الگویی و با چه حجمی از تراکنشها خدمات و سرویسهای دیجیپی را در سال ۱۴۰۰ مورد استفاده قرار دادهاند؟
استقبال کاربران از اعتبارات خرد و فروش اقساطی چهگونه بوده است؟
خدمات کیف پول، پرداخت الکترونیکی و بازگشت وجه دیجیپی، چهگونه به کاربران و کسبوکارها کمک کرده است؟
دیجیپی با معرفی سرویسهای جدید چهگونه به بهبود تجربه مشتریان در سال ۱۴۰۰ کمک کرده است؟
رویارویی دیجیپی با همهگیری کرونا در سال ۲۰۲۱ چهگونه بوده است و دیجیپی چه اقداماتی در حوزه مسوولیتهای اجتماعی انجام داده است؟
مهمترین برنامههای توسعه، محصولات و اخبار دیجیپی در سال ۱۴۰۱ چه خواهد بود؟
گزارش سال ۱۴۰۰ دیجیپی در هفت جستار جداگانه به صورت مفصل رفتار کاربران را در استفاده از اپلیکیشن، خدمات درگاه پرداخت، خرید اعتباری خرد و بعدپرداخت و خدمات اعتباری به کسبوکارها مفصل مورد مطالعه قرار داده است و آمار و دادههای مرتبط با هر یک از این موضوعات را در معرض دید کاربران، کارشناسان، متخصصان و فعالان صنعت فینتک قرار داده است.
گزیدهای از آمار دیجیپی که در این گزارش ارائه شده است:
بیش از یک میلیون کاربر فعال در سال ۱۴۰۰
۱۵۰ میلیون بازدید از وبسایت و اپلیکیشن در طول یک سال
۱٬۲۰۰٬۰۰۰ تراکنش ماهانه درون اپلیکیشن
بیش از ۴٬۳۰۰٬۰۰۰ تراکنش ماهانه در درگاه جامع پرداخت
۹۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بیش از ۸۸ هزار کاربر متقاضی خرید اقساطی در سال ۱۴۰۰
۱۵۴ میلیارد ریال اعتبار به بیش از ۲۷ هزار کاربر متقاضی خرید اعتباری «بعد پرداخت» در سال ۱۴۰۰
بیش از ۷ هزار میلیارد ریال تراکنش بر بستر کیف پول در سال ۱۴۰۰