برگزاری مسابقات برنامه نویسی تیم کاپ
تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۳
آیتیمن- تیم کاپ یک مسابقه برنامه نویسی اندروید است که با هدف تولید اپلیکیشن در حوزه کودک و نوجوان برگزار میشود و برنامه نویسان در هر سطحی میتوانند در این رویداد شرکت کنند. حامی مالی این رویداد شرکت ارتباط سیار هوشمند امین است که حمایت خود را در قالب جوایز نقدی و بستههای حمایتی جهت تجاری سازی محصول ارائه خواهد کرد.
شرکت کنندگان در این مسابقات، پس از ثبت نام و معرفی طرح و ایده خود و در صورت دریافت تاییدیه هیات داوران در یک بازه زمانی 30 روزه باید به آماده سازی و ارسال طرح اولیه خود بپردازند. نفرات و تیمهای برتری که محصول اولیه آنها مورد تایید هیات داوران قرار گیرد، موفق به دریافت جایزه فاز اول شده و سپس وارد مرحله توسعه و تجاری سازی محصول اولیه خود خواهند شد که از جوایز ویژه و بستههای حمایتی این فاز طبق جدول مربوطه که در بخش جوایز توضیح داده شده، بهرهمند خواهند شد.
مهمترین فاکتورهای ارزیابی، جذابیت طرح،کاربری بودن آن، قابلیت توسعه، تجاری سازی و داشتن روشهای درآمدزایی، اندازه بازار و معقول بودن زمان اجرای آن از نظر فنی است.
این رویداد در 7 دوره در سطح کشور برگزار خواهد شد که زمانبندی آن پس از هماهنگی با مراکز دانشگاهی با توجه به میزان آمادگی آنها در سایت رویداد اطلاع رسانی خواهد شد. این رویداد در 2 فاز برگزار خواهد شد که فاز اول شامل طرح فراخوان و دریافت ایده/ طرحها تا تولید محصول اولیه و اهدا جوایز مربوطه است و فاز دوم آن توسعه و تجاری سازی محصول تولید شده و دریافت حمایتهای مالی و تبلیغاتی طبق جدول از پیش تعیین شده است.
جوایز در نظر گرفته شده برای این مسابقات به شرح جدول اعلام شده است.
نام دوره |
هدف دوره/فاز |
جایزه نقدی |
کمک هزینه تبلیغات |
شرایط اهدای جایزه |
استفاده از زیرساختها
|
مالکیت محصول (برند) |
مقدماتی |
تولید محصول اولیه |
یک میلیون تومان |
2 میلیون تومان |
ارائه محصول اولیه
|
اجباری |
برند مستقل |
تجاری سازی-
|
جذب دو هزار مخاطب |
3 میلیون تومان |
5 میلیون تومان |
دستیابی به تعداد مخاطب
|
اجباری |
برند مستقل |
تجاری سازی-
|
جذب 5 هزار مخاطب |
8 میلیون تومان |
12 میلیون تومان |
دستیابی به تعداد مخاطب تعیین شده |
اجباری |
برند مستقل |
تجاری سازی-
|
جذب 10 هزار مخاطب |
8 میلیون تومان |
25 میلیون تومان |
دستیابی به تعداد مخاطب
|
اجباری |
برند مستقل |
تجاری سازی-
|
جذب 20 هزار مخاطب |
10 میلیون تومان |
40 میلیون تومان |
دستیابی به تعداد مخاطب
|
اجباری |
برند مستقل |
تجاری سازی-
|
جذب 50 هزار مخاطب |
20 میلیون تومان |
50 میلیون تومان |
دستیابی به تعداد مخاطب
|
اجباری |
برند مستقل |
تجاری سازی-
|
جذب 100 هزار مخاطب |
30 میلیون تومان |
50 میلیون تومان |
دستیابی به تعداد مخاطب
|
اجباری |
برند مشترک |
تجاری سازی-
|
جذب 150 هزار مخاطب |
30 میلیون تومان |
50 میلیون تومان |
دستیابی به تعداد مخاطب
|
اجباری |
برند مشترک |
تجاری سازی-
|
جذب 200 هزار مخاطب |
30 میلیون تومان |
50 میلیون تومان |
دستیابی به تعداد مخاطب
|
اجباری |
برند مشترک |