ارزش برند سامسونگ به ۶۰ میلیارد دلار رسید
تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۶
آیتیمن - در لیست جدید برترین برندهای جهان که توسط موسسه اینتربرند منتشر شده، سامسونگ همانند سال ۲۰۱۷ در جایگاه ششم قرار دارد.
بر اساس این لیست ارزش برند سامسونگ اکنون 59.9 میلیارد دلار است که 6.5 درصد افزایش را در مقایسه با سال گذشته میلادی نشان می دهد.
سامسونگ می گوید مهمترین عوامل موثر در موفقیتش برای حفظ این جایگاه و افزایش ارزش برند این شرکت، عبارتند از:
- معرفی مداوم نوآوری هایی که با محوریت انسان طراحی می شوند، مانند گوشی هوشمند گلکسی نوت 9، ماشین لباسشویی کوییک درایو و تلویزیون های فوق بزرگ و قابل تنظیم وال (Wall)
- حفظ پتانسیل رشد همیشگی براساس سرمایه گذاری روی فناوری های آینده مانند نسل پنجم اینترنت (5G)، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا (IoT)
- قرار گرفتن در مقام برترین برند بازار نیمه هادی ها و تقویت توان رقابتی برند شرکت در این بازار
- هماهنگ سازی و استفاده از راهبردی جدید برای تقویت این برند و ارائه تجربه ای پیوسته از برند شرکت به کاربران
بخش نیمه هادی های سامسونگ نیز توانست امسال جایگاه خود را به عنوان برترین برند تثبیت کرده و رشد قابل توجهی داشته باشد. بخش موبایل این شرکت با معرفی محصولاتی مانند گلکسی S9 و گلکسی نوت 9 در کنار ساعت هوشمند گلکسی، همچنان به عرضه محصولاتی الهام گرفته از خواست مصرف کنندگان، ادامه داد.
لوازم خانگی سامسونگ در هر دو حوزه یخچال و ماشین های لباسشویی توانست پیشتازی خود را حفظ کرده و محصولات خود را با فناوری هایی بسیار کارآمد مانند کوییک درایو معرفی کند. بخش صوتی و تصویری این شرکت نیز با معرفی تلویزیون های QLED و وال خود توانست تجربه کاربران از تماشای تلویزیون را متحول کند.
رتبه بندی امسال موسسه اینتربرند از برترین برندهای سال ۲۰۱۸ روز ۱۲ مهرماه اعلام شد و نشست برترین برندهای جهان نیز روز ۱۷ مهرماه در شهر نیویورک آمریکا برگزار خواهد شد.
بر اساس این لیست ارزش برند سامسونگ اکنون 59.9 میلیارد دلار است که 6.5 درصد افزایش را در مقایسه با سال گذشته میلادی نشان می دهد.
سامسونگ می گوید مهمترین عوامل موثر در موفقیتش برای حفظ این جایگاه و افزایش ارزش برند این شرکت، عبارتند از:
- معرفی مداوم نوآوری هایی که با محوریت انسان طراحی می شوند، مانند گوشی هوشمند گلکسی نوت 9، ماشین لباسشویی کوییک درایو و تلویزیون های فوق بزرگ و قابل تنظیم وال (Wall)
- حفظ پتانسیل رشد همیشگی براساس سرمایه گذاری روی فناوری های آینده مانند نسل پنجم اینترنت (5G)، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا (IoT)
- قرار گرفتن در مقام برترین برند بازار نیمه هادی ها و تقویت توان رقابتی برند شرکت در این بازار
- هماهنگ سازی و استفاده از راهبردی جدید برای تقویت این برند و ارائه تجربه ای پیوسته از برند شرکت به کاربران
بخش نیمه هادی های سامسونگ نیز توانست امسال جایگاه خود را به عنوان برترین برند تثبیت کرده و رشد قابل توجهی داشته باشد. بخش موبایل این شرکت با معرفی محصولاتی مانند گلکسی S9 و گلکسی نوت 9 در کنار ساعت هوشمند گلکسی، همچنان به عرضه محصولاتی الهام گرفته از خواست مصرف کنندگان، ادامه داد.
لوازم خانگی سامسونگ در هر دو حوزه یخچال و ماشین های لباسشویی توانست پیشتازی خود را حفظ کرده و محصولات خود را با فناوری هایی بسیار کارآمد مانند کوییک درایو معرفی کند. بخش صوتی و تصویری این شرکت نیز با معرفی تلویزیون های QLED و وال خود توانست تجربه کاربران از تماشای تلویزیون را متحول کند.
رتبه بندی امسال موسسه اینتربرند از برترین برندهای سال ۲۰۱۸ روز ۱۲ مهرماه اعلام شد و نشست برترین برندهای جهان نیز روز ۱۷ مهرماه در شهر نیویورک آمریکا برگزار خواهد شد.