۰
شانزدهم اسفند به‌صورت آنلاین از آپارات؛

پنل تخصصی رویداد InnoPos با حضور صاحب‌نظران و فعالان صنعت فین‌تک برگزار می‌شود

تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۶
پنل تخصصی رویداد InnoPos با حضور صاحب‌نظران و فعالان صنعت فین‌تک برگزار می‌شود
پنل تخصصی رویداد InnoPos با حضور صاحب‌نظران و فعالان صنعت فین‌تک برگزار می‌شود

آی‌تی‌من- این میزگرد تخصصی بخشی از رویداد «اینوپوز» است که مربوط به چالش نوآوری در خدمات کارتخوان‌های اندرویدی می‌شود.

«اینوپوز» توسط شرکت‌های فناپ‌تک و پرداخت الکترونیک پاسارگاد و با هدف شناسایی خدمات جدید قابل ارائه از طریق کارت‌خوان‌های بانکی در حال برگزاری است.

صادق فرامرزی (عضو هیات‌مدیره فدراسیون مشاوران و مدیریت ایران و عضو هیات‌مدیره نصر ایران)، سهیل نیکزاد (رییس هیات‌مدیره پلتفرم کیوسک و هم‌بنیانگذار انجمن بلاکچین ایران)، مهرداد حداد (مدیر امور فناوری‌های نوین بانک پاسارگاد)، رضا قربانی (هم‌بنیانگذار کارخانه نوآوری رسانه راهکار)، علیرضا زارعی (مدیر توسعه کسب‌وکار شرکت مگاپی)، مهرداد فاخر (مدیرعامل شرکت تیپاکس)، محمد صبری (عضو هیات‌علمی دانشگاه و‌ مدیرعامل شرکت دیبارایان) و رضا سمیع‌زاده (مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره هلدینگ فاخر) شرکت‌کنندگان در این پنل هستند.

قرار است در این رویداد درباره فرصت‌هایی که گسترش استفاده از کارت‌خوان‌های اندرویدی پیش‌روی کسب‌وکارها و استارت‌آپ‌های ایرانی قرار داده است، گفتگو شود.

ایده‌پردازان، برنامه‌نویسان، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نرم‌افزاری، مخاطبان این رویداد هستند و می‌توانند بعد از برگزاری، پیشنهادهای خود را در وبسایت رسمی رویداد ثبت کنند.

این رویداد روز چهارشنبه ۱۶ اسفند جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۳ به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب‌سایت innoposchallenge.ir برای حضور در آن ثبت‌نام کنند.
مرجع : روابط‌عمومی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد و فناپ‌تک
کد مطلب : ۲۸۲۸۲۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين