۱

«لیان همراه» گوشی‌های برند چینی TCL را وارد بازار ایران کرد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۳
«لیان همراه» گوش‌های برند چینی TCL را وارد بازار ایران کرد
«لیان همراه» گوش‌های برند چینی TCL را وارد بازار ایران کرد

آی‌تی‌من- شرکت لیان همراه در مراسمی که پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ در هتل اسپیناس تهران برگزار کرد، به‌صورت رسمی از واردات گوشی‌های TCL توسط این شرکت خبر داد. بنا‌بر‌این از این پس کاربران می‌توانند گوشی‌های TCL را با گارانتی لیان همراه تهیه کنند.

این مراسم علاوه‌ بر خبر ورود این برند جدید به بازار ایران، به مناسبت تولد ۶ سالگی لیان همراه برگزار شده بود. پیش‌تر لیان همراه به‌صورت رسمی گوشی‌های ریلمی را وارد بازار ایران کرده بود. طبق آمار منتشر شده توسط علی بقایی، رییس هیات مدیره این شرکت، لیان همراه توانسته در این مدت اندک ۵ درصد سهم بازار گوشی‌های ایران را از آن خود کند.

این عدد با توجه به زمان اندک ورود ریلمی به بازار ایران، مدیران ریلمی را نیز شگفت‌زده کرده است. به گفته بقایی، مذاکره با برند‌های چینی از مدت‌ها قبل برای ورود رسمی به بازار ایران شکل گرفته بود و پیش‌از این نیز مشکلاتی مانند عدم امکان تماس با شماره‌های اضطراری ایران یا عدم پشتیبانی از زبان فارسی در گوشی‌های ریلمی وجود داشت. اما با به‌ثمر رسیدن مذاکره با برند‌ها اکنون این مشکلات در گوشی‌های ریملی به طور کامل حل شده است و مذاکره با شرکت‌های دیگر نیز نتیجه داده و TCL نیز یکی از این شرکت‌ها است که لیان همراه پیش‌تر برای واردات رسمی آن مذاکره کرده بود.

در این رویداد، مازیار کشمیری، مدیر بازاریابی لیان همراه، درباره گوشی‌هایی که اکنون توسط این شرکت وارد بازار ایران شده است و درباره برند TCL توضیحاتی ارائه داد.

به گفته وی، شاید مردم نام برند TCL را بیشتر در حوزه لوازم خانگی و تلویزیون شنیده باشند، اما این شرکت یکی از تولیدکنندگان معروف و نسبتاً جدید بازار گوشی‌های تلفن همراه است. طبق آمار ارائه شده توسط کشمیری، نرخ بازگشت دستگاه به کارخانه برای گوشی‌های TCL در دنیا یک درصد است. این موضوع نشان‌دهنده کیفیت بالای گوشی‌های TCL در بازار جهانی است.

به گفته کشمیری تی سی ال ۲۸ کارگاه توسعه و ۸ خط تولید در چین دارد. اکنون با ارتباط شکل‌گرفته بین لیان همراه و TCL شاهد عرضه قریب‌الوقوع گوشی‌های سری ۴۰ و ۵۰ این شرکت به بازار ایران خواهیم بود.

گوشی‌های سری ۴۰ و ۵۰ تی سی ال، گوشی‌های میان‌رده با قیمت اقتصادی هستند که امکانات گوشی‌های گران‌قیمت را در اختیار کاربران می‌گذارند. برای مثال TCL 40 NXTPAPER اولین گوشی اقتصادی این شرکت با قابلیت پشتیبانی از قلم هوشمند است.

همچنین TCL روی فناوری Next Vision در این گوشی‌ها نیز خیلی مانور داده است. به ادعای شرکت این قابلیت باعث می‌شود تا چشم کاربر هنگام کار با گوشی کمتر اذیت شود و همان‌طور که از نام نسخه نکست پیپر نیز پیدا است، این دستگاه مناسب مطالعه کتاب است.
در این رویداد علاوه بر گوشی‌های TCL 40 R 5G، TCL 40 SE، TCL 40 NXTPAPER شاهد نمایش تبلت، هندزفری بلوتوثی و مودم جیبی شرکت TCL بودیم. به گفته کشمیری، رویکرد تولید دستگاه با کیفیت و با قیمت مناسب در تبلت‌های TCL نیز قابل مشاهده است. تبلت TCL Tab 11 محصول دیگری بود که در این رویداد به آن اشاره شد. این تبلت نمایشگر ۲K و باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد، از قلم پشتیبانی می‌کند و وزن ۴۶۲ گرمی دارد.
 
 
کد مطلب : ۲۸۲۶۳۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما