۰
با انتقال دانش‌فنی از برند «اوپو»

دیجی‌سرویس کارخانه تولید گوشی بومی‌ راه‌اندازی می‌کند

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۰۰
دیجی‌سرویس کارخانه تولید گوشی بومی‌ راه‌اندازی می‌کند
دیجی‌سرویس کارخانه تولید گوشی بومی‌ راه‌اندازی می‌کند

آی‌تی‌من- مراسم رونمایی ازگوشی‌های اوپو (oppo) با حضور مدیران شرکت دیجی سرویس، مدیران شرکت oppo، مدیران هلدینگ‌های حوزه فناوری، هنرمندان و اصحاب رسانه، سه شنبه 7 آذرماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

بنیانگذار و مدیرعامل دیجی سرویس در این مراسم با اعلام اینکه در آینده نزدیک یک کارخانه تولید گوشی بومی‌تأسیس خواهند کرد، گفت: دیجی سرویس قصد دارد با انتقال دانش از برند اوپو یک کارخانه تولید گوشی بومی‌به معنای واقعی در ایران راه‌اندازی کند.

دیجی سرویس- مهدی رسایی

مهدی رسایی گفت: در سال‌های گذشته اوپو به‌دنبال گسترش برند خود در کشور ایران نبود اما در نهایت با پیگیری‌های متعدد در سال گذشته با مدیران ارشد این برند جلساتی برقرار شد که در این جلسات به نتیجه مثبتی رسیدیم.

وی افزود: از سه ماه پیش قرارداد ما با این برند بسته شده و قرار است اوپو به‌زودی وارد ایران شود. ما در آینده نزدیک می‌خواهیم که با کمک این برند، اولین کارخانه مجهز تلفن همراه را در ایران داشته باشیم.

بر اساس این گزارش، برند اوپو در سال ۲۰۰۴ با دستگاه پخش موسیقی وارد بازار جهانی شد، در سال ۲۰۰۸ به تولید گوشی‌های فیچر فون پرداخت و در نهایت در سال ۲۰۱۱ از سری گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کرد. سهم بازار برند اوپو در چین ۱۷.۶ درصد است که از گوشی‌های شیائومی‌ هم بالاتر است. سهم جهانی برند اوپو در بین گوشی‌های اندرویدی سهم قابل توجهی است و این برند در بین جایگاه دوم و سوم در بازار جهانی حضور دارد و رقابت تنگاتنگی با شیائومی‌ دارد.

اوپو هم‌اکنون نیز در کشورهای شرق آسیا و شمال آفریقا بیشترین فروش را دارد و قصد دارد در انتهای سال ۲۰۲۳ وارد بازار ایران شود. به گفته مدیران دیجی‌سرویس گوشی‌های اوپو احتمالا تا آخر این ماه در بازار ایران با گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت عرضه خواهد شد.

ساینا محمدی، مدیر پروژه برند اوپو نیز در این مراسم در خصوص نوع فعالیت دیجی سرویس با این برند در ایران گفت: اوپو در سال ۲۰۲۳ میلادی تعداد ۳۵ میلیون دستگاه گوشی فروخته است و قصد دارد که برند اول تلفن همراه در چین باشد.

ساینا محمدی- دیجی سرویس

وی افزود: بازار چین به دلیل تعدد برندها و رقابت تنگاتنگ آنها، بازار پر چالشی است؛ اما در حال حاضر اوپو در این بازار از جایگاه ممتازی برخوردار است.

محمدی ادامه داد: در بازار جهانی، با در نظر گرفتن اپل، اوپو رده چهارم فروش را در اختیار دارد؛ اما در بین برندهای اندروییدی، اوپو در رقابت با شیائومی در جایگاه‌های دوم و سوم است و این هدف را دارد که در سال 2023 با فروش 105 میلیون دستگاه، جایگاه دوم را از آن خود کند.

بر اساس این گزارش در این مراسم از گوشی‌هایی که قرار است از برند اوپو وارد کشور شوند نیز رونمایی شد. مدل‌های Oppo a38 و a58 و a78 و Reno Ten و Find N3 و Find N3 Flip تا پایان سال توسط دیجی سرویس در ایران عرضه خواهند شد.

در پایان مراسم 10 گوشی برند اوپو به صورت قرعه کشی به 10 نفر از شرکت کنندگان با حضور محمدرضا گلزار، سفیر دیجی سرویس، اهدا شد.


 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۲۳۰۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما