۰

بالاترین درجه امنیت سازمانی با GDATA

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۶
بالاترین درجه امنیت سازمانی با GDATA
بالاترین درجه امنیت سازمانی با GDATA
 
آینده دیجیتالى سرشار از فرصت‌ها براى کسب وکارهاست؛ اما از بدافزارها، حملات سایبرى، درهاى پشتى و جاسوسى‌هاى صنعتى نیز نباید غافل بود. امنیت دیجیتالى در تلاش براى غلبه بر این چالش‌هاست و در حال تبدیل شدن به بنیانى است براى تمام فعالیت‌هاى تجارى که نیازمند اقدامات مستقل هستند. شرکت‌ها و افراد با بهره گیرى از مفاهیم امنیت سایبرى جى دیتا مى توانند خودشان را به شکل بهینه آماده و بر آنچه که واقعاً در کسب وکار اهمیت دارد، تمرکز داشته باشند.

G DATA به شما راهکارهاى ایده‌آل در زمینه امنیت فناورى اطلاعات ارائه مى‌دهد تا بتوانید از شبکه‌تان به طور کامل محافظت کنید؛ ترکیبى از فناورى‌هایى که خود جوایز متعددى کسب کرده‌اند، با یک کنسول مدیریتى که استفاده از آن ساده بوده و امکان مدیریت چندین کلاینت را دارد و همچنین امکان گزارش‌دهى جامع و خوش ساختار را به شما ارائه مى‌دهد. این ترکیب، براى شبکه‌هاى کوچک با تعداد اندکى کاربر و همینطور زیرساخت‌هاى فناورى اطلاعات تمرکز، زدایى شده و ناهمگون نیز کاربردی است. شما نسبت به الزامات خود، مى‌توانید از میان گستره‌اى از توابع ماژول‌هاى انتخابى و اضافى موجود در این راهکار، موارد مدنظر خود را انتخاب کنید.

راهکارهای G DATA شامل موارد ذیل هستند:
Endpoint Security

مدیریت دستگاه‌هاى همراه

پیروى از قوانین مربوط به امنیت داده‌ها و فناورى اطلاعات

گزارش دهى و ارزیابى‌هاى مربوط به فناورى اطلاعات
  • - محافظت از بانکدارى آنلاین و مرورگر
    - فناورى هوش مصنوعى دیپ رى (DeepRay)
    - محافظت در برابر سرقت
    - فیلتر برنامه‌ها و مخاطبان
    - پایش محتواى وب و استفاده از اینترنت
    - کنترل برنامه از طریق تهیه فهرست سفید/ فهرست سیاه
    - مدیریت ساده (از راه دور) و به همراه راهنماى استفاده
    - امکان استقرار بر روى سرور غیرخاص
 
برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تلفن  88747379-021، شرکت ارتباط امن توزیع کننده انحصاری محصول G DATA در ایران تماس بگیرید.
 


 
کد مطلب : ۲۷۵۵۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما