پخش زنده دومین رویداد انتقال تجربه مسئولیت اجتماعی از لنز
تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۷
آیتیمن- به گزارش روابطعمومی ایرانسل، نشستهای انتقال تجربه مسئولیتاجتماعی سازمانی شهر تهران با عنوان «CSR TEDx2» هر چهارشنبه صبح ساعت ۱۰، تا پایان سال ۱۴۰۳، برگزار و پخش زنده آن توسط تلویزیون اینترنتی ایرانسل (لنز) انجام میشود. مخاطبان، میتوانند با مراجعه به بخش «پخش زنده» در اپلیکیشن و وبسایت لنز، این نشستها را به صورت مستقیم و در هر کجا که هستند، تماشا کنند.
سلسله نشستهای اشتراک و انتقال تجربه مسئولیت اجتماعی شهر تهران، به همت دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شهر تهران (زیرمجموعه شهرداری تهران) و اتاق بازرگانی تهران برگزار میشود.
هدف از اجرای این برنامهها، ترویج و فرهنگسازی مسئولیت اجتماعی در شهر و راهبری این مهم در سطح بخشهای اقتصادی، به منظور شناسایی ظرفیتهای موجود، همافزایی اقدامات انجام شده و رسیدن به فعالیتهای مؤثرتر مسئولیت اجتماعی برای کاهش اثرات منفی اجتماعی، اقتصادی و زیستمحیطی ناشی از فعالیتهای اقتصادی در شهر تهران، است.
در پایان برگزاری این سلسله جلسات، براساس نظر هیئت ارزیابی، از شرکتهای برتر در حوزه اقدامات مسئولیت اجتماعی، تقدیر میشود.
اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران میتوانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعهای از جدیدترین فیلمها و سریالهای ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامههای زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقههای ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…)، پخش زنده انواع رویداد (شامل رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و… به عنوان پلتفرم پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا، روی گوشی تلفن همراه، بر روی تلویزیون یا سایت لنز، دسترسی داشته باشند.
ایرانسل، نخستین ارائهدهنده 5G، رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج ایران و پیشرو در کاهش شکاف دیجیتال و ارائه خدمات ارتباطی، طی سالهای اخیر، فعالیتهای گستردهای برای محرومیتزدایی ارتباطی در سطح کشور بهخصوص در مناطق محروم، انجام داده است.
توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی بهویژه برای اقشار آسیبپذیر، با تمرکز بر کودکان بهعنوان گروه هدف، ترویج و توسعه آموزش دیجیتال برای جوانان و همچنین افراد دارای معلولیت، احداث و بازسازی مدارس، درختکاری و مدیریت انتشار کربن، اهدای بستههای اینترنت رایگان به اقشار مختلف در دوران شیوع بیماری کرونا، راهاندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان با هدف تلاش برای پاسخگویی بهتر به آنها، اعطای بورسیه تحصیلی، حمایت از شرکتهای دانشبنیان و کسبوکارهای نوپا و…، از جمله مواردی است که توسط ایرانسل صورت گرفته و تلاش دارد تا در حوزه پایداری کسبوکار و سرمایهگذاری اجتماعی شرکتی (CSI)، به مشترکان خود و آحاد جامعه، خدماترسانی کند.
بر همین اساس، با توجه به موضوع محوری نشستهای اشتراک و انتقال تجربه مسئولیت اجتماعی شهر تهران و سیاستهای این اپراتور، لنز ایرانسل، اقدام به پخش این سلسله نشستها کرده است. ایرانسل همچنین در چهار سال گذشته، برای نخستین بار در صنعت فناوریاطلاعات و ارتباطات ایران، «گزارش پایداری کسبوکار» خود را به صورت متوالی منتشر کرده است. این گزارش متمرکز بر بررسی اثرات اجتماعی، اقتصادی و محیطزیستی کسبوکار ایرانسل بر جامعه ایران است و مروری کوتاه بر شاخصها، تلاشها، دستاوردها و چالشهای ایرانسل در پایش و مدیریت تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و محیطزیستی کسبوکار خود و نیز، مبنایی برای طراحی، استخراج، ارزیابی و در نهایت، مقایسه سالانه شاخصهای عملکردی سازمان در موضوع «پایداری» و «کسبوکار مسئولانه» به شمار میرود.
سلسله نشستهای اشتراک و انتقال تجربه مسئولیت اجتماعی شهر تهران، به همت دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شهر تهران (زیرمجموعه شهرداری تهران) و اتاق بازرگانی تهران برگزار میشود.
هدف از اجرای این برنامهها، ترویج و فرهنگسازی مسئولیت اجتماعی در شهر و راهبری این مهم در سطح بخشهای اقتصادی، به منظور شناسایی ظرفیتهای موجود، همافزایی اقدامات انجام شده و رسیدن به فعالیتهای مؤثرتر مسئولیت اجتماعی برای کاهش اثرات منفی اجتماعی، اقتصادی و زیستمحیطی ناشی از فعالیتهای اقتصادی در شهر تهران، است.
در پایان برگزاری این سلسله جلسات، براساس نظر هیئت ارزیابی، از شرکتهای برتر در حوزه اقدامات مسئولیت اجتماعی، تقدیر میشود.
اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران میتوانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعهای از جدیدترین فیلمها و سریالهای ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامههای زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقههای ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…)، پخش زنده انواع رویداد (شامل رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و… به عنوان پلتفرم پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا، روی گوشی تلفن همراه، بر روی تلویزیون یا سایت لنز، دسترسی داشته باشند.
ایرانسل، نخستین ارائهدهنده 5G، رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج ایران و پیشرو در کاهش شکاف دیجیتال و ارائه خدمات ارتباطی، طی سالهای اخیر، فعالیتهای گستردهای برای محرومیتزدایی ارتباطی در سطح کشور بهخصوص در مناطق محروم، انجام داده است.
توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی بهویژه برای اقشار آسیبپذیر، با تمرکز بر کودکان بهعنوان گروه هدف، ترویج و توسعه آموزش دیجیتال برای جوانان و همچنین افراد دارای معلولیت، احداث و بازسازی مدارس، درختکاری و مدیریت انتشار کربن، اهدای بستههای اینترنت رایگان به اقشار مختلف در دوران شیوع بیماری کرونا، راهاندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان با هدف تلاش برای پاسخگویی بهتر به آنها، اعطای بورسیه تحصیلی، حمایت از شرکتهای دانشبنیان و کسبوکارهای نوپا و…، از جمله مواردی است که توسط ایرانسل صورت گرفته و تلاش دارد تا در حوزه پایداری کسبوکار و سرمایهگذاری اجتماعی شرکتی (CSI)، به مشترکان خود و آحاد جامعه، خدماترسانی کند.
بر همین اساس، با توجه به موضوع محوری نشستهای اشتراک و انتقال تجربه مسئولیت اجتماعی شهر تهران و سیاستهای این اپراتور، لنز ایرانسل، اقدام به پخش این سلسله نشستها کرده است. ایرانسل همچنین در چهار سال گذشته، برای نخستین بار در صنعت فناوریاطلاعات و ارتباطات ایران، «گزارش پایداری کسبوکار» خود را به صورت متوالی منتشر کرده است. این گزارش متمرکز بر بررسی اثرات اجتماعی، اقتصادی و محیطزیستی کسبوکار ایرانسل بر جامعه ایران است و مروری کوتاه بر شاخصها، تلاشها، دستاوردها و چالشهای ایرانسل در پایش و مدیریت تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و محیطزیستی کسبوکار خود و نیز، مبنایی برای طراحی، استخراج، ارزیابی و در نهایت، مقایسه سالانه شاخصهای عملکردی سازمان در موضوع «پایداری» و «کسبوکار مسئولانه» به شمار میرود.
مرجع : ایرانسل