حضور ایرانسل در هفتمین نمایشگاه کار ایران
تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۱
آیتیمن- به گزارش روابط عمومی ایرانسل، هفتمین نمایشگاه کار ایران با حمایت ایرانسل، از امروز ۲۴ بهمنماه آغاز به کار کرد و تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۳ با حضور مدیران و کارشناسان جذب و استخدام، فرصتی را برای گفتوگو در حوزههای کاری و فرصتهای شغلی به وجود آورده است.
نمایشگاه کار ایران، به عنوان بزرگترین رویداد تعاملی میان کارجویان و کارفرمایان، فضایی برای ارائه موقعیتهای شغلی و فرصتی برای کسب دانش، بهروزرسانی مهارتها و آشنایی با محیطهای کاری پویا و مهمترین دستاوردهای ایرانسل مانند شبکه نسل پنجم تلفن همراه (5G)، اینترنت پرسرعت فیبر نوری و کاربردهای نوین هوش مصنوعی فراهم کرده است.
حضور ایرانسل، به عنوان شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، در هفتمین نمایشگاه کار ایران، میتواند فرصتی برای ارتباط مستقیم ایرانسل با کارجویان و متخصصان باشد.
در این رویداد، کارگاههایی توسط تیمهای تجربه و تعلق خاطر کارکنان و استراتژی و تحلیل داده منابع انسانی ایرانسل با موضوع «طراحی رفتار در تجربه کارکنان از زاویه دید علوم اعصاب و علوم شناختی» و «تحلیل داده در منابع انسانی؛ چگونه یاد گرفتیم با اعداد تغییر ایجاد کنیم»، ارائه میشود.
این کارگاهها با هدف ارائه تجربههای کاربردی و آشنایی با جدیدترین روندهای منابع انسانی برگزار میشود و حضور در آنها میتواند دریچهای به فرصتهای جدید برای کارجویان و علاقهمندان فراهم کند.
ایرانسل، یکی از حامیان اصلی هفتمین نمایشگاه کار ایران، از ۲۴ تا ۲۶ بهمنماه ۱۴۰۳، در محل سالنهای نمایشگاهی برج میلاد در غرفه ۳۹ سالن A، از ساعت ۱۰ تا ۱۸، برای اثرگذاری در آینده دیجیتال، میزبان کارجویان، متخصصان و فعالان این حوزه است.
ایرانسل در دورههای قبلی حضور در نمایشگاه کار ایران، به عنوان یکی از برندهای کارفرمایی برتر از نگاه مخاطبان نمایشگاه انتخاب شد.
نمایشگاه کار ایران، به عنوان بزرگترین رویداد تعاملی میان کارجویان و کارفرمایان، فضایی برای ارائه موقعیتهای شغلی و فرصتی برای کسب دانش، بهروزرسانی مهارتها و آشنایی با محیطهای کاری پویا و مهمترین دستاوردهای ایرانسل مانند شبکه نسل پنجم تلفن همراه (5G)، اینترنت پرسرعت فیبر نوری و کاربردهای نوین هوش مصنوعی فراهم کرده است.
حضور ایرانسل، به عنوان شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، در هفتمین نمایشگاه کار ایران، میتواند فرصتی برای ارتباط مستقیم ایرانسل با کارجویان و متخصصان باشد.
در این رویداد، کارگاههایی توسط تیمهای تجربه و تعلق خاطر کارکنان و استراتژی و تحلیل داده منابع انسانی ایرانسل با موضوع «طراحی رفتار در تجربه کارکنان از زاویه دید علوم اعصاب و علوم شناختی» و «تحلیل داده در منابع انسانی؛ چگونه یاد گرفتیم با اعداد تغییر ایجاد کنیم»، ارائه میشود.
این کارگاهها با هدف ارائه تجربههای کاربردی و آشنایی با جدیدترین روندهای منابع انسانی برگزار میشود و حضور در آنها میتواند دریچهای به فرصتهای جدید برای کارجویان و علاقهمندان فراهم کند.
ایرانسل، یکی از حامیان اصلی هفتمین نمایشگاه کار ایران، از ۲۴ تا ۲۶ بهمنماه ۱۴۰۳، در محل سالنهای نمایشگاهی برج میلاد در غرفه ۳۹ سالن A، از ساعت ۱۰ تا ۱۸، برای اثرگذاری در آینده دیجیتال، میزبان کارجویان، متخصصان و فعالان این حوزه است.
ایرانسل در دورههای قبلی حضور در نمایشگاه کار ایران، به عنوان یکی از برندهای کارفرمایی برتر از نگاه مخاطبان نمایشگاه انتخاب شد.
مرجع : ایرانسل