نشان ویژه روابطعمومی پیشگام در کاربرد هوش مصنوعی به همراه اول اعطا شد
تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵
آیتیمن- به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، «بیستمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی» و «بیست و یکمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران» با حضور محمدجعفر قائمپناه معاون اجرایی رییس جمهور، الیاس حضرتی رییس شورای اطلاع رسانی دولت، سید مهدی طباطبایی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری و جمعی از مدیران، کارشناسان و استادان روابط عمومی داخلی و حضور آنلاین متخصصان بینالمللی، روز سه شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۳ در مرکز همایشهای کتابخانه ملی برگزار شد.
مسعود پزشکیان، رییس جمهور کشورمان نیز به مناسبت برگزاری این رویداد پیامی اختصاصی ارسال کرد که توسط دبیر این سمپوزیوم قرائت شد. در بخشی از متن پیام آمده بود «تردیدی نیست که با ظهور رسانههای جدید به ویژه رسانههای اجتماعی، آگاهی روز افزون افکار عمومی و نیز افزایش انتظارات ذینفعان و نقشی که رضایت آنان میتواند در پیشبرد امور داشته باشد، «روابط عمومی» به عنوان مدیریت ارتباطات یک سازمان با گروههای اجتماعی مرتبط، اهمیت بسیاری پیدا کرده و آن را به عنوان راهکار استراتژیک و کلیدی در عصر حاضر مطرح کرده است.»
در ادامه این پیام آمده بود «من بر این باورم که یک روابط عمومی قوی، علمی و کارآمد، برگ برنده مدیران در عصر حاضر است و با چنین توانی، میتوان از یکسو پیوسته نبض افکار عمومی را به دست گرفت و با آن، تعامل شایستهای کرد و از سوی دیگر اطلاعات لازم را به شکل شایسته و عادلانه در اختیار مردم قرار داد. ما اگر بتوانیم زمینههای استقرار یک روابط عمومی قوی را فراهم کنیم و به آن دست بیابیم، میتوانیم از چنین ظرفیت و توان ارزشمندی برای کمک به ایجاد و توسعه وفاق در سطوح مختلف سازمانی، ملی و بین المللی استفاده کنیم.»
رییس جمهور در بخشی دیگر از پیام خود گفت «قطعا روابط عمومی در معنای واقعی خود، راهبرد تکیه بر اشتراکات و دوری از اختلافات و اقدام برای حل و فصل آنها از طریق گفت و شنود واقعی، انتقادی و آزادانه است. درون مایه این نوع روابط عمومی، تکریم انسان و پاسداری از کرامت اوست و نهایت تلاش شما دستاندرکاران روابط عمومی، باید کسب رضایت ذینفعان مختلف باشد، دستاوردی که میتواند بستر وفاق، همدلی، همراهی، همکاری و موفقیت باشد.»
در این مراسم ناتاشا پاولویچ بوخاس رییس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) نیز در پیامی ویدیویی به این رویداد، ضمن استقبال از برگزاری این سمپوزیوم و موضوع آن یعنی «بررسی نقش روابط عمومی در توسعه وفاق سازمانی، ملی و جهانی» اظهار کرد: موضوع این رویداد که با عنوان «نقش روابط عمومی در توسعه و وفاق و اجماع سازمانی، ملی و جهانی» در تهران برگزار میشود، در حال حاضر مناسبترین موضوع است. بر اساس شاخص صلح جهانی بیش از ۵۶ کشور در وضعیت درگیری فعال در ۹۲ کشور در سراسر جهان وجود دارد.
وی گفت: بین المللی شدن اختلافات، در حال تغییر شکل یک چشم انداز ژئوپلیتیکی است؛ در چنین فضای پرنوسان و پرالتهابی، تقاضاها از حرفه روابط عمومی برای عبور از این پیچیدگیها شدت گرفته و افزایش یافته است. ما در روابط عمومی، به چابکی استراتژیک، افزایش مشارکت ذینفعان و تعهد به ارتباطات اخلاقی نیاز داریم.
همچنین در این سمپوزیوم بینالمللی، استادان و اندیشمندان داخلی و خارجی در نشستهای تخصصی درباره روابط عمومی شبکهای به بحث و گفت و گو پرداختند. در ادامه این رویداد و در بیست و یکمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران که همه ساله همزمان با سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی برگزار میشود، از روابط عمومیهای برتر ایران تقدیر به عمل آمد.
در بخش معرفی برترینهای روابط عمومی ایران، روابط عمومی «همراه اول» با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابیهای علمی و تخصصی صورت گرفته موفق به دریافت نشان ویژه «روابط عمومی پیشگام در کاربرد هوش مصنوعی» شد.
این نشان ویژه بر اساس رای هیات داوران بیست و یکمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران به دلیل کاربرد سیستمها و رسانههای دیجیتال در ارتباط با جامعه ، توجه به روابط عمومی آنلاین و استفاده از شبکههای اجتماعی در امور ارتباطی و تلاش برای به کارگیری ابزارهای هوش مصنوعی در روابط عمومی به همراه اول اعطاء شد.
روابط عمومی همراه اول همچنین با توجه به جمع بندی و تصمیم هیأت داوران به عنوان «روابط عمومی برتر» در حوزه «ارتباطات رسانهای» معرفی و شایسته دریافت لوح و تندیس این جشنواره شد.
بیستمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با همکاری «انجمن بین المللی روابط عمومی»، با حضور، سخنرانی و ارائه مقاله توسط استادان برجسته ایرانی و خارجی و همچنین برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین «مهارتهای ایجاد همدلی و وفاق» و «راهبردها، فنون همدلی و روشهای ایجاد انسجام و وفاق در سازمانها، کشور و همکاریهای بین المللی» همراه بود.
مسعود پزشکیان، رییس جمهور کشورمان نیز به مناسبت برگزاری این رویداد پیامی اختصاصی ارسال کرد که توسط دبیر این سمپوزیوم قرائت شد. در بخشی از متن پیام آمده بود «تردیدی نیست که با ظهور رسانههای جدید به ویژه رسانههای اجتماعی، آگاهی روز افزون افکار عمومی و نیز افزایش انتظارات ذینفعان و نقشی که رضایت آنان میتواند در پیشبرد امور داشته باشد، «روابط عمومی» به عنوان مدیریت ارتباطات یک سازمان با گروههای اجتماعی مرتبط، اهمیت بسیاری پیدا کرده و آن را به عنوان راهکار استراتژیک و کلیدی در عصر حاضر مطرح کرده است.»
در ادامه این پیام آمده بود «من بر این باورم که یک روابط عمومی قوی، علمی و کارآمد، برگ برنده مدیران در عصر حاضر است و با چنین توانی، میتوان از یکسو پیوسته نبض افکار عمومی را به دست گرفت و با آن، تعامل شایستهای کرد و از سوی دیگر اطلاعات لازم را به شکل شایسته و عادلانه در اختیار مردم قرار داد. ما اگر بتوانیم زمینههای استقرار یک روابط عمومی قوی را فراهم کنیم و به آن دست بیابیم، میتوانیم از چنین ظرفیت و توان ارزشمندی برای کمک به ایجاد و توسعه وفاق در سطوح مختلف سازمانی، ملی و بین المللی استفاده کنیم.»
رییس جمهور در بخشی دیگر از پیام خود گفت «قطعا روابط عمومی در معنای واقعی خود، راهبرد تکیه بر اشتراکات و دوری از اختلافات و اقدام برای حل و فصل آنها از طریق گفت و شنود واقعی، انتقادی و آزادانه است. درون مایه این نوع روابط عمومی، تکریم انسان و پاسداری از کرامت اوست و نهایت تلاش شما دستاندرکاران روابط عمومی، باید کسب رضایت ذینفعان مختلف باشد، دستاوردی که میتواند بستر وفاق، همدلی، همراهی، همکاری و موفقیت باشد.»
در این مراسم ناتاشا پاولویچ بوخاس رییس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) نیز در پیامی ویدیویی به این رویداد، ضمن استقبال از برگزاری این سمپوزیوم و موضوع آن یعنی «بررسی نقش روابط عمومی در توسعه وفاق سازمانی، ملی و جهانی» اظهار کرد: موضوع این رویداد که با عنوان «نقش روابط عمومی در توسعه و وفاق و اجماع سازمانی، ملی و جهانی» در تهران برگزار میشود، در حال حاضر مناسبترین موضوع است. بر اساس شاخص صلح جهانی بیش از ۵۶ کشور در وضعیت درگیری فعال در ۹۲ کشور در سراسر جهان وجود دارد.
وی گفت: بین المللی شدن اختلافات، در حال تغییر شکل یک چشم انداز ژئوپلیتیکی است؛ در چنین فضای پرنوسان و پرالتهابی، تقاضاها از حرفه روابط عمومی برای عبور از این پیچیدگیها شدت گرفته و افزایش یافته است. ما در روابط عمومی، به چابکی استراتژیک، افزایش مشارکت ذینفعان و تعهد به ارتباطات اخلاقی نیاز داریم.
همچنین در این سمپوزیوم بینالمللی، استادان و اندیشمندان داخلی و خارجی در نشستهای تخصصی درباره روابط عمومی شبکهای به بحث و گفت و گو پرداختند. در ادامه این رویداد و در بیست و یکمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران که همه ساله همزمان با سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی برگزار میشود، از روابط عمومیهای برتر ایران تقدیر به عمل آمد.
در بخش معرفی برترینهای روابط عمومی ایران، روابط عمومی «همراه اول» با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابیهای علمی و تخصصی صورت گرفته موفق به دریافت نشان ویژه «روابط عمومی پیشگام در کاربرد هوش مصنوعی» شد.
این نشان ویژه بر اساس رای هیات داوران بیست و یکمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران به دلیل کاربرد سیستمها و رسانههای دیجیتال در ارتباط با جامعه ، توجه به روابط عمومی آنلاین و استفاده از شبکههای اجتماعی در امور ارتباطی و تلاش برای به کارگیری ابزارهای هوش مصنوعی در روابط عمومی به همراه اول اعطاء شد.
روابط عمومی همراه اول همچنین با توجه به جمع بندی و تصمیم هیأت داوران به عنوان «روابط عمومی برتر» در حوزه «ارتباطات رسانهای» معرفی و شایسته دریافت لوح و تندیس این جشنواره شد.
بیستمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با همکاری «انجمن بین المللی روابط عمومی»، با حضور، سخنرانی و ارائه مقاله توسط استادان برجسته ایرانی و خارجی و همچنین برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین «مهارتهای ایجاد همدلی و وفاق» و «راهبردها، فنون همدلی و روشهای ایجاد انسجام و وفاق در سازمانها، کشور و همکاریهای بین المللی» همراه بود.
مرجع : شرکت ارتباطات سیار