۰

سوپرمارکت اسنپ از هویت تجاری جدید خود با نام اسنپ‌مارکت رونمایی کرد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۰
سوپرمارکت اسنپ از هویت تجاری جدید خود با نام اسنپ‌مارکت رونمایی کرد
سوپرمارکت اسنپ از هویت تجاری جدید خود با نام اسنپ‌مارکت رونمایی کرد
آی‌تی‌من- در بخش اول مراسم، پویا رستگار و رامین لایقی، مدیران عامل اسنپ‌مارکت، به ارائه توضیحاتی درباره مسیر رشد این مجموعه، اهداف آینده و دلایل تغییر برند پرداختند. آن‌ها اعلام کردند که پیش از این فعالیت‌های مرتبط با خرید آنلاین از هایپراستارها، سوپرمارکت‌های محلی و زنجیره‌ای و همچنین توزیع آنلاین کالاهای سوپرمارکتی به صورت جداگانه انجام می‌شد. با این تغییر، همه این خدمات تحت یک هویت یکپارچه قرار گرفته‌اند تا هم‌افزایی و هماهنگی بیشتری در ارائه خدمات ایجاد شود.




در ادامه، به دستاوردهای اخیر اسنپ‌مارکت اشاره شد؛ از جمله گسترش همکاری‌های B2B با تأمین‌کنندگان بزرگ و کوچک، که زنجیره ارزش این مجموعه را مستحکم‌تر و کارآمدتر کرده است. همچنین، مدیران تأکید کردند که هدف اسنپ‌مارکت، ایجاد یک اکوسیستم جامع و نوآورانه در صنعت خرده‌فروشی آنلاین است. این برند قصد دارد با استفاده از تجربه و دانش خود تحولی اساسی در نحوه ارائه خدمات سوپرمارکتی ایجاد کند.

در پنل دوم این رویداد که با حضور سامان ابطحی، مدیر ارشد بازاریابی، شهاب عسکریان، مدیر ارشد ارتباطات بازاریابی و حسین شیشه‌گر مدیر هنری این مجموعه، برگزار شد، اساس و ماهیت ری‌برندینگ اسنپ‌مارکت و همچنین معماری برند مورد بررسی قرار گرفت و جزئیات هویت جدید برند اسنپ‌مارکت معرفی شد. در این بخش، اهمیت رنگ نارنجی به عنوان نماد انرژی، نوآوری و یکپارچگی و همچنین ارزش‌ها و پیام‌های جدید این برند بررسی شد.




بخش پایانی این مراسم نیز به معرفی استراتژی‌های جدید و آینده برند اسنپ‌مارکت اختصاص داشت. 

رونمایی از هویت جدید «اسنپ‌مارکت» آغازگر فصلی تازه در مسیر این مجموعه و نشان‌دهنده تعهد آن به ارائه خدمات بهتر و جامع‌تر به مشتریان در سراسر کشور است.

 
مرجع : اسنپ
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۴۳۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين