۰

قطعی تلفن ثابت و عدم آنتن دهی موبایل در صدر شکایات کاربران

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶
قطعی تلفن ثابت و عدم آنتن دهی موبایل در صدر شکایات کاربران
قطعی تلفن ثابت و عدم آنتن دهی موبایل در صدر شکایات کاربران
آی‌تی‌من- سید محمد امامی عنوان کرد: در مدت هفت ماه اول سال گذشته ۱۲۱ هزار و ۴۲۰ شکایت در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ درج شده که این آمار در بازه هفت ماهه سال جاری به ۱۱۵ هزار و ۶۱۳ شکایت رسیده است.

وی قطعی تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده، عدم آنتن دهی شبکه موبایل و جمع‌آوری نکردن سرویس را از مصادیق پرتکرار شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ عنوان کرد.

سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات درباره زمان پاسخگویی به شکایات تصریح کرد: غالب شکایات ثبت شده در سامانه در کمتر از دو روز رسیدگی می‌شوند اما چون رسیدگی به برخی شکایات مانند درخواست پوشش و تقویت شبکه، نیازمند ایجاد و بهره‌برداری از سایت و دکل مخابراتی بوده و فرآیندی زمانبر است.

 
 
کد مطلب : ۲۸۴۰۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما