۰

نسخه جدید طرح صیانت در دستور کار است؟

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۹
نسخه جدید طرح صیانت در دستور کار است؟
نسخه جدید طرح صیانت در دستور کار است؟
آی‌تی‌من- پیشتر احمد راستینه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح نشست (سه‌شنبه ۱۷ مهرماه) این کمیسیون گفت: «حمید رسایی» به عنوان رییس «کمیته هنر، رسانه و فضای مجازی» انتخاب شد.

بر اساس این گزارش جزییات این طرح مشخص نیست اما در روزهای قبل قاسم روانبخش نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی‌تاکید کرد: با توجه به بیانات رهبری مبنی بر اینکه باید فضای‌ مجازی قانونمند‌ شود، حتما طرح نظام بخشی فضای مجازی در دستور کار مجلس باید قرار بگیرد.

وی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نماینده گراف درباره طرح نظام بخشی فضای مجازی (طرح صیانت) گفت: این طرح هنوز در مجلس‌ دوازدهم اعلا‌م‌ وصول نشده‌ و بنابراین نه در دستور‌ کار کمیسیون است و نه مجلس.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی‌افزود: اما باتوجه به این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی‌در دیدار با نمایندگان تاکید‌کردند که باید فضای‌ مجازی قانونمند‌ شود، حتما مجلس به این سمت باید‌ برود ولی اینکه به چه شکل و شیوه‌ای، با طرح‌قبلی یا طرحی جدید انجام‌ شود در مجلس‌دوازدهم به آن پرداخته نشده‌ است.

عضو هیئت رییسه فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی‌بیان کرد: مجلس هم که تازه شروع به‌کار کرده‌است وانشاالله در آینده بررسی‌شود و همه این‌ها مربوط به تصمیم هیئت‌ رییسه خواهد بود که چگونه پیش‌‌ برود.

 
 
کد مطلب : ۲۸۳۹۱۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما