۰

حضور ۲۰ شرکت دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه بین المللی جیتکس دبی

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۴
حضور ۲۰ شرکت دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه بین المللی جیتکس دبی
حضور ۲۰ شرکت دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه بین المللی جیتکس دبی
آی‌تی‌من- در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا شده، ۲۰ شرکت دانش‌بنیان به معرفی محصولات و توانمندی‌های خود در حوزه فناوری اطلاعات می‌پردازند.

شرکت مهندسی تحقیقاتی کارستان جوان
شرکت مهندسی تحقیقاتی کارستان جوان، در سال ۱۴۰۲ به جمع شرکت‌های دانش بنیان کشور پیوست. یکی از محصولات خاص، دانش محور و دارای قابلیت‌های کارکردی و تکنولوژی بسیار بالا در زمینه سامانه‌های جامع بیمه‌گری این شرکت، راهکار جامع ابریشم است.

بهینه پردازش سپهر پارس
این شرکت، در سال ۲۰۰۶ میلادی با هدف حضور موثر و نوین، در صنعت و حوزه ICT تاسیس شد و از ابتدا با ایجاد تمرکز و معطوف کردن منابع فنی و مالی خود توانست، ضمن جذب و توسعه منابع انسانی توانمند و متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، موفق به طراحی و تولید محصول و پروژه‌های بزرگ و ملی در سطح کشور شود. محصول ارائه شده این شرکت راهکار جامع صدور صورتحساب مشترکین تلفن ثابت است.

فناوری اطلاعات رجاء
گروه رجاء شامل شرکت‌های فناوری اطلاعات رجاء، توسعه سرمایه گذاری رجاء و دانشگاه رجاء در زمینه IT شامل خدمات مختلف زیرساخت و امنیت، تولید و فروش انواع نرم افزارهای بانکی و صنعتی و خدمات متنوع دیگر در این حوزه مشغول به فعالیت است. این شرکت محصولات Ayyza , PAM را به جیتکس برده است.
 
شرکت مشاوران مراکز داده سرزمین ابری
این شرکت با هدف ارائه مشاوره، اجرا و ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی مراکز داده تأسیس شده است. سرزمین ابری، از ابتدا با تشکیل مجموعه‌ای از نیروهای فنی و توانمند و تکیه بر تکنولوژی‌های نوین فناوری، اجرای پروژه‌های تخصصی در حوزه مراکز داده و ارائه راه حل‌های مبتنی بر مجازی سازی سرور و کلاینت را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داد.

سیستم مانیتورینگ مرکز داده آلترانت، زیرو کلاینت و جداساز اینترنت محصولات این شرکت در جیتکس است.

هوشمند پرداز آیریک
هوشمند پرداز آیریک، در حوزه هوش مصنوعی، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند و محصولاتی همچون اتوماسیون جامع حراست، تبلیغات هوشمند آیساین، سیستم هوشمند تشخیص موانع در خودرو خودران و نرم افزار ارتوسنرست را به نمایش گذاشته است.

شرکت عامل‌های هوشمند دانای درنیکا (عهد)
این شرکت یک تیم پژوهشی-صنعتی است که اعضای آن را پژوهشگران فعال در دو آزمایشگاه داده کاوی دانشگاه علم و صنعت تهران و همچنین قطب علمی رایانش نرم و پردازش هوشمند اطلاعات دانشگاه فردوسی تشکیل می‌دهند. پلتفرم هوشمند جست‌وجو و تحلیل کتاب مبتنی بر مدل زبانی بزرگ با قابلیت چت بات از این شرکت در پاویون ایران به نمایش درآمده است.

فرتاک رایانش ابری شریف
شرکت دانش‌بنیان فرتاک رایانش ابری شریف مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شریف است و حوزه فعالیت اصلی شرکت، هوشمندسازی منازل و تبدیل شدن به راهکار جامع برای خانه هوشمند است. محصول ارائه شده این شرکت پلتفرم خانه هوشمند لکسیت نام دارد.

نوآوران داده سلامت پیشرو
شرکت دانش‌بنیان نوآوران داده سلامت پیشرو (AIMedic) دارای محصولات هوش مصنوعی در  حوزه‌ پزشکی و سلامت است و پلتفرم آنالیز تصاویر پزشکی با هوش مصنوعی را به جیتکس برده است.

کاوش راه اندیشه
کاوش راه اندیشه در دی ماه سال ۱۳۸۴ با هدف ارائه خدمات تخصصی در حوزه اطلاعات مکانی به ویژه پیاده سازی و اجرای سیستم اطلاعات مکانی، تاسیس شده و با سیستم اطلاعات مکانی تحت وب کارا (مدیریت اطلاعات رقومی) در نمایشگاه جیتکس حضور دارد.

پیشگام پرتو گشت ویرا (آتریپا)
«آتریپا» به عنوان سامانه هوشمند سفر بر اساس سلیقه و علایق مراجعه‌کنندگان، آن‌ها را در انتخاب مقصد، تاریخ سفر، خرید بلیت، رزرو اقامتگاه، طراحی برنامه سفر و ... یاری می‌کند. آتریپا این سامانه در در جیتکس معرفی می‌کند.

پگاه آفتاب
شرکت پگاه آفتاب با ارائه راهکارهای سازمانی به عنوان همراهی استراتژیک در کنار مشتریان خود بوده است. محصول این شرکت در جیتکس  ERP نیروگاهی است.

شتابدهی فناوری‌های نوین طرح نو
شتابدهنده طرح نو یک ساختار یکپارچه برای حل مسائل و گلوگاه‌های دانشی و چالشی در حوزه‌های فناورانه نظیر هوافضا، کشاورزی، ماشین آلات صنعتی، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، صنایع دستی و دیگر حوزه‌های فناوری کشور است.

محصولات ارائه شده این شرکت در پاویون ایران، دستیار هوشمند رادیولوژیست در حوزه ماموگرافی، شیف نگار (مدیریت شیفت‌های گردشی در بیمارستان‌ها، صنایع هوایی و ...) است.

مدیران تحلیلگر سپاهان
این شرکت در زمینه طراحی و پیاده سازی انواع نرم افزارهای تخصصی و سفارشی به‌خصوص در حوزه دامپروری و کشاورزی فعالیت دارد و نرم افزار جامع هوشمند دامپروری را در جیتکس در معرض دید قرار داده است.

تعاونی دانش بنیان جوان اندیشان پویای قومس
این شرکت دانش بنیان با نام تجاری جاپکو (JAPCo) فعالیت‌های خود را با هدف ارائه محصولات مورد نیاز کشور با بهره گیری از تکنولوژی بومی ‌جهت خدمت رسانی به شرکت‌ها، موسسات علمی و پژوهشی و دانشگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی پیگیری می‌کند و سیستم آرشیو الکترونیک با نرم افزار پردازش و دستگاه اسکنر جاپکو را به نمایش گذاشته است.

ایده پردازان مبتکر شریف ایده
ایده‌پردازان مبتکر شریف در زمینه طراحی و فعالیت‌های مهندسی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و تولید نرم‌افزارهای آموزشی صنعتی فعالیت می‌کند. این شرکت با محصول تشخیص بیش فعالی در بستر VRدر جیتکس حضور دارد.

فناوران گیتی افروز
فناوران گیتی افروز با نرم افزار مدیریت آموزشی خود که  ostadi.Onlineنام دارد در جیتکس حاضر است.

بیان رایان تدبیر
شرکت دانش بنیان بیان رایان تدبیر نیز همانند سایر شرکت‌های تولیدکننده محلی یا بین‌المللی سرور در جهان، تمرکز خود را بر طراحی برخی بردهای الکترونیک اختصاصی، قطعات مکانیکی و بدنه اختصاصی قرار داده است. مخاطبان در جیتکس می‌توانند درباره سرور بیان رایان (BRS)اطلاعات کسب کنند.

فناور بهینه نیروی کاسپین
در شرکت فناور بهینه نیروی کاسپین، سیستم‌های انرژی خورشیدی (پنل و آبگرمکن‌های خورشیدی) و گلخانه‌های هوشمند و اتوماتیک را ارایه می‌دهد. در جیتکس نیز رله تلویزیونی دیجیتال با استفاده از یک میکسر کانال (DVBT)محصول این شرکت نمایش داده شده است.

مهندسی آدان نیک افزار
آدانیک دو محصول آوا (سامانه برات الکترونیکی) و کاریز (سامانه مدیریت کانال‌های بانکی) را معرفی کرده و محصول دیگر خود را با نام سامانه آدانیوم به جیتکس برده است.

سپهر انفورماتیک درخشان
شرکت دانش بنیان سپهر انفورماتیک درخشان در زمینه کارت پرینتر و سیستم‌های صدور کارت‌های شناسایی، اعتباری، هوشمند و تردد تجربه دارد و  سیستم پایش محیط سپهر را در جیتکس به نمایش گذاشته است.

 
 
کد مطلب : ۲۸۳۸۷۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين