۰

ایران ایتکس2024 افتتاح شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۳
ایران ایتکس2024 افتتاح شد
ایران ایتکس2024 افتتاح شد
آی‌تی‌من- علی حکیم جوادی عاملی رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ضمن تشکر از برگزار کنندگان ایران ایتکس گفت: نمایشگاه ملی ایران ایتکس در واقع رویدادی در حوزه کسب و کار هایی است که به هر نوعی با فناوری اطلاعات، ارتباطات و هوش مصنوعی مرتبط می باشند و می توان از آن به عنوان نخستین نمایشگاه کشور نام برد که به صورت تخصصی بر موضوع شناسایی و جذب استعدادهای برتر حوزه فناوری اطلاعات و اتصال این افراد به بازار کار فعالیت می‎کند.


وی افزود: طی یکی دو ماه اخیر رویکرد جدیدی در توسعه فناوری اطلاعات کشور اتفاق افتاده است که باید آن را به فال نیک گرفت و حداکثر بهره برداری را از آن کرد.

وی با اشاره به نقش فناوری اطلاعات در توسعه صنایع کشور گفت: امیدواریم در سالهای آینده نمایشگاه ایران ایتکس در ابعاد بسیار بزرگتری برگزار شود.

وی همچنین با تاکید بر موضوع منابع انسانی گفت: منابع انسانی باید جدی گرفته شود و در این راستا شرایطی ایجاد کرد که افرادی که مهاجرت کرده‎اند بازگردنند تا نیازمندی های کشور رفع شود. 

وی تصریح کرد: آینده بسیار خوبی را برای بخش خصوصی می بینم و امیدوارم با کمک مسوولان دولتی به اهدافمان برسیم.

در ادامه مراسم افتتاحیه آسیه حاتمی مدیرعامل ایران تلنت نیز در خصوص ویژگی‎های منابع انسانی در شرکت ها برای عبور از بحران به سخنرانی پرداخت.

لازم به ذکر است؛ «شرکت‌های حوزه صنایع الکترونیک، کامپیوتر و فناوری اطلاعات»، «شرکت‌های حوزه امنیت و شبکه»،‌ «بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری و شرکت‌های زیر مجموعه»، «مجموعه‌های دهنده خدمات بانکی و مالی، پرداخت و تجارت الکترونیک»، «کارگزاری‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و ارکان بازار سرمایه و بورس»، «شرکت‌های بیمه و شرکت‌های زیر مجموعه»، «اپراتورهای مخابراتی و اینترنت»، «فروشگاه‌های اینترنتی و ارائه‌دهندگان خدمات برخط»، «نرم‌افزارهای ارائه‌دهنده انواع خدمات»، «مجموعه‌های فعال در حوزه رمز ارزها و متاورس»، «شرکت‌های ارائه خدمات هوش مصنوعی»، «مجموعه‌های فعال در بازار تبلیغات و بازاریابی» و «ارائه‌دهندگان خدمات ابری، انواع سرور، هاست و دامنه»، «واحدIT و منابع انسانی گروه‌های صنعتی، تولیدکنندگان انرژی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، گروه‌های نفت، پالایش و پتروشیمی و کارخانجات»، «دانشگاه‌ها، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری، مراکز نوآوری و شتابدهی»، «استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان» از جمله گروه‌هایی هستند که در نمایشگاه حضور دارند.

همچنین در حاشیه نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های انتقال تجربه از افراد برجسته و مدیران موفق و پنل چالشی استارتاپ‌ها با هدف ایجاد ارتباط کاربردی مابین صنعت و دانشگاه، شناسایی افراد مستعد و برتر کشور و ورود آنها به صنعت برگزار می‌شود. 
 
 
کد مطلب : ۲۸۳۸۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما