۰

تیم امنیت سایبری، برنده مدال نقره مسابقات جهانی مهارت شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۲
تیم امنیت سایبری، برنده مدال نقره مسابقات جهانی مهارت شد
تیم امنیت سایبری، برنده مدال نقره مسابقات جهانی مهارت شد
آی‌تی‌من- مسابقات جهانی مهارت در رشته امنیت سایبری، در چهار بخش زیرساخت، امن‌سازی، فارنزیک و تیم قرمز برگزار شد و تیم ایران توانست در رقابت با ۱۹ تیم شرکت‌کننده دیگر، نایب‌ قهرمان مسابقات شود.



حمیدرضا حمیدی و حسن محمدی مقدم، در مسابقات ملی مهارت سال قبل جزو نفرات برتر بودند که بعد از مسابقات، وارد اردوی آموزشی شدند. در این اردوی شش‌ماهه، زیر نظر متخصصان و کارشناسان امنیت سایبری اسپارا خودشان را برای شرکت در مسابقات جهانی آماده کردند.


احمد قاضی که طی اردوی آمادگی به‌عنوان منتور در کنار اعضای تیم بود با ابراز خوشحالی بابت نتیجه مسابقات گفت: «در مسابقات جهانی مهارت در رشته امنیت سایبری دو تجربه موفق داریم. دوره قبلی توانستیم مدال برنز مسابقات را به‌دست بیاوریم و این دوره، برنده مدال نقره شدیم. این اتفاق نشان می‌دهد که ما در حوزه امنیت سایبری در سطح بین‌المللی حرفی برای گفتن داریم.»



فرصت ثبت‌نام در دوره بعدی مسابقات ملی مهارت
اسپارا به‌عنوان برگزارکننده مسابقات ملی مهارت، قرار است دوره بعدی این مسابقات را آبان ماه و همزمان با رویداد «المپیک فناوری» برگزار کند. اگر علاقه‌مند به شرکت در این مسابقات هستید، تا پایان شهریورماه فرصت ثبت‌نام دارید. اطلاعات بیشتر و همینطور لینک ثبت‌نام در صفحه مسابقات اسپارا قرار دارد.

 
مرجع : فناپ
کد مطلب : ۲۸۳۶۹۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما