۰

دومین کنگره موبایل ایران 26 شهریور افتتاح خواهد شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۲
دومین کنگره موبایل ایران 26 شهریور افتتاح خواهد شد
دومین کنگره موبایل ایران 26 شهریور افتتاح خواهد شد
آی‌تی‌من- محمدرضا عالیان دبیر کنگره موبایل ایران ضمن اشاره به رشد 40درصدی این دوره نسبت به دور اول در تمام ابعاد، گفت: در این رویداد بیش از 50 شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود را معرفی و عرضه خواهند کرد. 

وی افزود، 20 استارتاپ موبایلی در مرکز نوآوری موبایل در این رویداد معرفی خواهند شد و 100 ایده استارتاپی نیز بررسی و داوری خواهند شد.

سعید رسول‌اف رئیس کمیته علمی و دبیر بخش زیست بوم موبایل ایران گفت: در کنگره موبایل امسال ۲۰ پنل تخصصی با مشارکت بیش از ۱۰۰ نفر از کارآفرینان، مدیران دولتی و نمایندگان تشکل های بخش خصوصی برگزار خواهد شد. رسول‌اف، رئیس انجمن تولیدکنندگان نرم افزار تلفن همراه گفت: بررسی فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو در این حوزه و بحث و تبادل نظر میان اجزای مختلف اکوسیستم به منظور توسعه اقتصاد دیجیتال مبتنی بر ظرفیت های حوزه موبایل از مهم ترین اهداف بخش زیست بوم موبایل است.

آرش سروری رئیس کمیته توسعه کسب و کارهای نوپا کنگره موبایل ایران گفت: رویداد استارتاپی کنگره موبایل با حضور 100 تیم استارتاپی از سراسر کشور برگزار می شود و ۲۰ منتور از میان برترین مدیران استارتاپ ها و کسب و کارهای مطرح کشور به صورت رایگان به تیم های استارتاپی حاضر در این رویداد، مشاوره خواهند داد. 

دومین کنگره موبایل ایران با حمایت انجمن موبایل، تبلت و لوازم جانبی و با مشارکت انجمن تولیدکنندگان نرم‌افزار تلفن همراه، توسط آژانس تدبیرگران برگزار خواهد شد. 

بازدید از بخش های مختلف این رویداد برای عموم مردم رایگان است.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت کنگره به نشانی www.imctehran.ir و صفحه اینستاگرام کنگره به نشانی imctehran مراجعه کنید.همچنین کلیه برنامه های محتوایی بخش زیست بوم موبایل از طریق کانال اختصاصی کنگره در اپلیکیشن روبیکا به نشانی https://rubika.ir/imctehran به صورت زنده پخش خواهد شد.
 
مرجع : کنگره موبایل
کد مطلب : ۲۸۳۶۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما