۰

امضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز داوری نصر تهران و اتاق بازرگانی

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷
امضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز داوری نصر تهران و اتاق بازرگانی
امضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز داوری نصر تهران و اتاق بازرگانی
آی‌تی‌من- با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز داوری سازمان نظام صنفی رایانه‌‎ای تهران و دفتر مرکز داوری اتاق بازرگانی، فعالان اقتصادی هر دو تشکل می‌توانند هنگام بروز اختلاف از داوران متخصص هر دو مرکز جهت مشاوره و صدور رای بهره‎‌مند شوند.
علی حکیم جوادی رییس سازمان نظام صنفی رایانه‎‌ای تهران در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: در کشور ظرفیت‌های بسیار خوبی داریم که متاسفانه به صورت جزیره‌ای کار می‎کنند که امیدواریم این تفاهم‌نامه آغاز همکاری‌‎های بیشتر بین دو تشکل اقتصادی باشد.

وی افزود: در این دوره از هیات‌مدیره سازمان نصر تهران این توفیق را داریم که تعامل بیشتری با سایر تشکل‌‎های بخش خصوصی داشته باشیم.

حکیم جوادی در مورد فعالیت مرکز داوری نصر تهران گفت: مرکز داوری نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در سال ۱۳۹۶ مطابق مصوبه هیئت‌مدیره تاسیس شد و تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است. در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اساسنامه مرکز داوری و مقررات و دستورالعمل‌های مربوط به آن بازنگری و اصلاح شده است.

وی با بیان اینکه مرکز داوری نصر تهران از داوران متخصص حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند و از فعالان این حوزه می‎خواهیم مشکلات و اختلافات خود را به این مرکز ارجاع دهند.

در همین حال حمید رضا علومی، رییس دفتر داوری اتاق بازرگانی تهران نیز در این مراسم، امضای تفاهم ‎نامه را اولین گام برای همکاری بین دو سازمان مردم نهاد دانست و گفت: نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در اتاق بازرگانی غیرقابل انکار است و به تبع آن بروز اختلافات نیز زیاد است که بهتر است توسط داوران متخصص هر دو تشکل حل و فصل شود.

وی افزود: امیدواریم که فعالان اتاق بازرگانی تهران و سازمان نظام صنفی تهران بیشتر از تجربیات یکدیگر استفاده کنند.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۳۳۲۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين