۰
مدیرکل سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی پیام در حاشیه الکامپ اعلام کرد:

درخواست 15 تولیدکننده موبایل برای استقرار در پیام

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۳
درخواست 15 تولیدکننده موبایل برای استقرار در پیام
درخواست 15 تولیدکننده موبایل برای استقرار در پیام
آی‌تی‌من- مجتبی‌حسین‌پور،‌‌ مدیرکل سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی افزود: ما اجازه سانسور این شرکت‌‎ها را نداریم، اما معمولا همه این شرکت‌ها نمی‌توانند به محصول نهایی برسند و از گردونه بازار خارج می‌شوند.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی پیام در جنوب شرقی استان البرز به وسعت ۳۶۰۰ هکتار قرار دارد و درحال حاضر ۳۲۰ شرکت در آن فعال هستند، گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام زیرمجموعه وزارت ارتباطات است و ماموریت داریم تمام تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات فناوری‌‌اطلاعات کشور را در این منطقه مستقر کنیم.

وی همچنین در مورد مزایای منطقه ویژه اقتصادی پیام جهت فعالیت شرکت‎‌های فناوری اطلاعات گفت: تولیدکنندگان مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام می‌توانند با بهترین مواد اولیه خارجی، محصولات خود را تولید کنند بدون اینکه نیاز به پرداخت هزینه‌های مربوط به گمرک داشته باشد.ضمن اینکه صدور تمامی مجوزهای صنعتی و صنفی در خود منطقه انجام می‌شود.

در ادامه نشست مجتبی شمس‌نژاد، معاون هوانوردی فرودگاه ‌‌بین‌المللی‌ ‌پیام، نیز گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام در تلاش است به قطب اقتصاد دیجیتال و مرکز داده در کشور تبدیل شود و در این راستا باید یک درصد از سهم GDP کشور را تأمین کنیم.

لازم به ذکر است؛ منطقه ویژه اقتصادی پیام با 14 شرکت فناور در سالن 40 بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را به نمایش گذاشته است.

 
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۳۳۱۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين