۰

همایش “مسیر اوج” سرمایکس برگزار شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۶
همایش “مسیر اوج” سرمایکس برگزار شد
همایش “مسیر اوج” سرمایکس برگزار شد
آی‌تی‌من- در این رویداد، مدیران صرافی رمزارز سرمایکس از مسیر حدود 7 ساله این صرافی گفتند، از سرویس «استیکینگ» رونمایی کردند و وعده دادند در حاشیه نمایشگاه الکامپ  از دیگر سرویس سرمایکس که کاربران مدت زمان زیادی را در انتظار آن بودند، رونمایی می‌شود.  در پایان رویداد «مسیر اوج» نیز قرعه‌کشی کمپین جزیره پر جایزه انجام شد و برندگان کمک هزینه 150 میلیون تومانی سفر به پاریس و یک دستگاه 207 مشخص شدند. 

نکته جالب توجه در حین برگزاری رویداد «مسیر اوج»، شمارش زنده تعداد کاربران این صرافی و  گذشتن از مرز «یک میلیون» نفر بود.

در بخشی از این رویداد، مدیر ارشد بازاریابی سرمایکس وعده داد که هفته آتی و در حین برگزاری نمایشگاه الکامپ از سرویس دیگر این صرافی رمزارز رونمایی می‌شود. 

چهار اصل مهم در سرمایکس
حسن قلیچ‌خانی، مدیر ارشد بازاریابی سرمایکس به عنوان تنها سخنران رویداد مسیر اوج سرمایکس ضمن برشمردن اصول اساسی فعالیت سرمایکس گفت:« از دی ۹۶ که سرمایکس (با نام پیشین ارزجو) شروع به کار کرد، به دنبال یک رویا بود. 

رویایی به منظور ایجاد راه‌حلی برای سرمایه‌گذاری تا کاربران از روش‌های گوناگونی برای کسب سود از اندوخته‌های خود اقدام کنند.»

بر اساس گفته‌های قلیچ‌خانی با «توجه به نیاز کاربران»، 4 اصل شفافیت، نوآوری، مشتری‌محوری و امنیت کنار یکدیگر قرار گفت تا ارزش‌های سرمایکس را شکل دهد. 

مدیر ارشد بازاریابی سرمایکس در توضیح اصل شفافیت گفت:«شفافیت مهمترین اصلی است که باید در جایی که سرمایه مردم قرار دارد، بیشتر مورد توجه قرار گیرد. شفافیت در سرمایکس نیز شالوده ارائه سرویس به کاربران است؛ در این راستا و در سالروز تاسیس سرمایکس در دی ماه و به منظور ایجاد و توسعه شفافیت، اولین گزارش سال را برای استفاده کارشناسان و فعالان رسانه‌ای و رمزارزی منتشر کردیم»

امنیت از دیگر اصول سرمایکس بود که قلیچ‌خانی به آن اشاره کرد و گفت:«تلاش و افتخار ما در این سال‌ها این است که سرمایکس بالاترین درجه امنیت را داشته است.»

او در بخش دیگری از سخنرانی خود، نوآوری را اصل سوم سرمایکس معرفی کرد و گفت:« تا پاییز سال 1402 سرویس OTC ارائه می‌کردیم اما از مهر 02 پلتفرم معاملاتی را نیز ایجاد کردیم که به نوعی بازار معامله حرفه‌ای برای افرادی است که معاملات بیشتر و حرفه‌ای‌تری در بازار انجام می‌دهند.» 

بر اساس گفته‌های مدیر ارشد بازاریابی سرمایکس، سرویس «استیکینگ» که به نوعی نگهداری و قفل کردن از ارزهای مختلف و کسب سود است، نیز چند هفته پیش در دسترس کاربران قرار گرفت که آن نیز در راستای بهره‌مندی از نوآوری و ارائه سرویس‌های به‌روزتر در این بازار است. بر اساس گفته‌های قلیچ‌خانی این سرویس با توجه به نیاز کاربران و  بر اساس ارزهایی که بیشترین محبوبیت را داشته‌اند، در سرمایکس ایجاد شده است. با این سرویس کاربران در بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند با نوسان ارزش سبد ارزی خود، سود کسب کنند.

برای آگاهی‌بخشی نیز ماموریت داریم
مشتری‌محوری نیز چهارمین اصلی بود که قلیچ‌خانی به آن اشاره کرد و گفت:« اگر صرافی ارز دیجیتال مشتری‌محور نباشد و تصمیماتش بر اساس نیاز مشتریان شکل نگیرد، نمی‌تواند ایجاد کند. اگر اینجا هستیم و درباره اوج گرفتن صحبت می‌کنیم به این دلیل است که به این 4 اصل وفادار بودیم و سعی کردیم جلوه‌ای تمام و کمال از آن باشیم و در تک تک فعالیت‌های ما جاری و ساری باشد.»

بخش دیگر سخنرانی قلیچ‌خانی در رویداد مسیر اوج سرمایکس به ماموریت سرمایکس برای آگاهی بخشی به جامعه فعالان ارز دیجیتال اختصاص داشت که او در این خصوص گفت:«چندین کمپین برگزار کردیم که هدفمان تنها جذب کاربر و افزایش تعداد معاملات نبود بلکه هدف ارتقا دانش فنی را نیز در نظر داشتیم.»

او در خصوص برنامه‌های تیم بازاریابی به منظور آگاهی بخشی نیز توضیحاتی ارائه داد؛ حمایت از دوره‌های آموزشی، انتشار کتاب همچنین تهیه ویژه برنامه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های تیم بازاریابی در سرمایکس برای این هدف است. 

68 درصد از کاربران، سرمایکس را با خیالی آسوده به دیگران معرفی می‌کنند.

قلیچ‌خانی در ادامه صحبت‌های خود به نرخ NPS این صرافی رمزارز که 54 درصد است، اشاره کرد و ادامه داد:«این نرخ در میان کسب و کارهای ایرانی نرخ بالایی محسوب می‎شود. از حدود دو هزار نفر کاربر نظرسنجی شده، 68 درصد کاربران سرمایکس را با اطمینان و خیالی آسوده به دیگران معرفی می‌کنند که این امر در افزایش شمار کاربران بی‌تاثیر نبوده است. »
عکس خبر از مهدی برهمندپور
 
کد مطلب : ۲۸۳۲۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما