۰

جبران خسارت دیوار برای اشتباه در پاسخ برخی استعلام‌های قضایی

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۸
جبران خسارت دیوار برای اشتباه در پاسخ برخی استعلام‌های قضایی
جبران خسارت دیوار برای اشتباه در پاسخ برخی استعلام‌های قضایی
آی‌تی‌من- دیوار اعلام کرده که مسوولیت این اشتباه را به عهده می‌گیرد.

بنا به اعلام این پلتفرم آگهی‌های اینترنتی، بابت این اشتباه، یکی از شهروندان 4 شبانه‌روز بازداشت شده که دیوار نسبت به دلجویی و پرداخت غرامت به این فرد اقدام کرده است. همچنین این پلتفرم نوشته است که به افرادی که دچار مشکل شده‌اند، به ازای هر روز 10 میلیون تومان غرامت می‌پردازد.

بیانیه دیوار به این شرح است: «اخیراً متوجه شدیم که با بروز خطایی نرم‌افزاری در دیوار، متاسفانه در پاسخ به تعدادی از استعلام‌های قضایی، یک نشانی اینترنتی (IP) نادرست را گزارش کرده‌ایم. در ارتباط با یک پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال، این خطای ما باعث بازداشت اشتباهی یکی از شهروندان به‌مدت ۴ شبانه‌روز شد. با دقت پلیس فتا و دادسرای جرائم رایانه‌ای در کشف این خطا، ما بلافاصله ضمن شناسایی و برطرف کردن آن، برای دلجویی و پرداخت غرامت این اتفاق ناگوار اقدام و رضایت شهروند یادشده را جلب کردیم.

گمان ما این است که از تیر ۱۴۰۲ تا اردیبهشت ۱۴۰۳، به‌ این دلیل، ممکن است افرادی دیگر نیز با مشکل روبه‌رو شده باشند. ما مسوولیت این خطای فاحش را به عهده می‌گیریم و صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم. برای پیگیری همه‌جانبه ماجرا نیز، تیم ویژه‌ای را در دیوار تعیین کرده‌ایم و در تلاشیم از تمام مسیرهای ممکن، افراد آسیب‌دیدهٔ احتمالی را بیابیم و همراه با دلجویی از آن‌ها، خسارتشان را جبران کنیم.

از همه شهروندانی که ممکن است به خاطر این خطای نرم‌افزاری دچار مشکل شده باشند، تقاضا داریم تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۳، با تلفن مستقیم ۷۹۴۵۸۵۷۰ تماس بگیرند یا مشخصات و مستندات خود را به آدرس ایمیل legal@divar.ir ارسال کنند تا برای حل مشکل و جبران خسارت‌های احتمالی آن‌ها اقدام کنیم. بی‌تردید آسیب‌های واردشده به افراد به‌شکل مادی قابل جبران نیست، با این حال، دیوار به‌ازای هر روز مشکل مشابه، مبلغ ۱۰ میلیون تومان به افراد آسیب‌دیده غرامت پرداخت خواهد کرد.»
کد مطلب : ۲۸۳۲۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما